Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin erästä miestä, mutten osaa tehdä aloitetta

Vierailija
28.04.2017 |

Taustatietoa: olen tuntenut kyseisen miehen n. viisi vuotta. Meillä oli alkuun jotain juttua, tiedän hänen olleen minuun ihastunut ja olin itsekin kiinnostunut, mutta aivan liian ahdistunut lähteäkseni mukaan mihinkään. Pysyimme ystävinä.

Viimeisen vuoden ajan olen kehitellyt häntä kohtaan tunteita ja tällä hetkellä asun hänen kämpässään hänen kanssaan (!!!) joitakin päiviä, kunnes pääsen takaisin omaan kotiini. Kirjoitan tätä viestiä hänen sängyllään istuen ja näin äsken hänen yöpöytänsä laatikossa kondomin, enkä voi lakata ajattelemasta miten paljon tahdon seksiä hänen kanssaan :D

Hän on tavallaan epäsuorasti ilmaissut, ettei välttämättä ole enää kiinnostunut minusta, joten en tiedä onko mitään järkeä edes ehdottaa mitään,enkä todellakaan tiedä miten sen tekisin muutenkaan. Olen neitsyt, enkä pidä itseäni järin haluttavana, joten pelkään tekeväni pellen itsestäni.... Mutta jestas että panettaa! Tekisi mieli runkata tässä sen sängyllä :D

Mitä kannattaisi tehdä? Vai ei mitään? Vituttaa :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua sille :)

Vierailija
2/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, tiedän nuo ristiriitaiset tunteet :O

Vierailija
4/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Mä olen 24 ja hän vuoden vanhempi.

Täällä mä nyt punkkaan olohuoneessa, hän on makkarissaan :( t. ap

Vierailija
5/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sano sille, että haluat päästä neitsyydestäsi. Ja, että sen ei tarvitse merkitä seurustelua. Mutta toki haluat sen tapahtuvan paljaalla. Kondomista tulee sinulle kumiallergia, eikö totta?

Vierailija
6/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu nyt ne jalat kiinni. Lihalliset ilot pilaa mielen ja sielun vahvuuden. Vittu en oo nussinu 5v ja on semmonen zen tila menossa päässä. Voin pitää kättä liedellä mikä on kutosella ja en tunne kipua.

Vierailija
7/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet siitä kondomista ilmapalloeläimen näin vapun kunniaksi ja ojennat sen hänelle viettelevästi. Ei jää mitään epäselväksi.

Vierailija
8/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität vaatteet pois ja menet miehen luokse,mitään sanoja ei silloin tarvita.

Vierailija
9/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thanks for nothing :(