Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jättävät mt-ongelmien takia

katkeranainen1986
28.04.2017 |

Että se ilo on olla silti kaunis ja älykäs. No jännämiehille kelpaa riepoteltavaksi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehille mt-ongelmista?

Vierailija
2/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko varma, että jättävät mielenterveysongelmien vuoksi, eivätkä siksi, etteivät tykkää katkerastanaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät kaipaa miesseuraa, vaikka olisi kuinka kaunis jne.

Täyttä elämää voi elää ilman parisuhdettakin.

Vierailija
4/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro miehille mt-ongelmista?

Vähän vaikea olla kertomatta jos kiipeilee seinillä ja kuulee ääniä.

Vierailija
5/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia mt-ongelmia tarkoitat?

Kyllä itselle kelpaisi nainen jolla olisi esim sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai vastaavaa.

Vierailija
6/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät kaipaa miesseuraa, vaikka olisi kuinka kaunis jne.

Täyttä elämää voi elää ilman parisuhdettakin.

No mä kaipaan.

Ap

Vierailija
7/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi vertaistukiryhmistä kaltaistasi kumppania, kun ymmärtää toista syvemmin kun ns. tavikset pystyvät, niin suhteelle on vahvempi pohja.

Vierailija
8/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättävätkö mt-ongelmien takia vai vain siksi, että pelästyvät diagnooseja? Ymmärrän tavallaan, että todella vahva oireilu voi karkottaa ihmisiä (näin itselleni on käynyt jossain kohtaa elämää). Sen sijaan jos joku juoksee pakoon diagnoosia - no, ehkä on hyväkin, että häipyvät.

Vierailija
9/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselle kelpaisi nainen jolla olisi esim sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai vastaavaa.

Olen epävakaa ja tällä hetkellä mm. Stalkkaan exää soittelemalla 100 puhelua illan aikana. Osaan hetken kyllä antaa itsestäni normaalin kuvan. Itkettää miten miehet kiinnostuvat kun olen lupaava ja jättävät kun olenkin viinaanmenevä seko...😢 tuo ex on jännis mutta ainoa jolle olen enää viime vuosina kelvannut...

Vierailija
10/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sä käyttäydyt kuin sekopää niin mitä voi olettaa?

Itse olen ollut hyvin levoton bipo, pääasiassa masentunut, isälläni on ollut ja on edelleenkin persoonallisuushäiriö ha ongelmia alkoholin kanssa. Olen siis isäni takia kuvitellut olevani erittäin huono ihminen, itsetuntoni on ollut huono jne.. Eli en ole todellakaan ollut terveellä minäkuvalla varustettu. Kuitenkin, miehiä on riittänyt, pitempiä suhteita on ollut ja okei, yksi oli omansalainen persoonallisuus. Siitäkin pääsin lopultaan eroon.

Vierailija
11/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet jättää, niin se on jonkintyyppinen BPD. Eli nainen skitsoilee, raivokohtauksia jne. Toinen on tietysti perinteinen masennus, eli nainen on apaattinen eikä tee mitään. Lihoo.

Vierailija
12/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kelpaan kaikille seksiin ja sitten se on siinä. Junan alle menisin jos ei olisi läheisiä...

Ap

Vierailija
13/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin vielä yllättää että nainen jätetään mt-ongelmien vuoksi herran vuonna 2017? Itsekkin pysyisin kaukana.

Vierailija
14/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut hyvin levoton bipo, pääasiassa masentunut, isälläni on ollut ja on edelleenkin persoonallisuushäiriö ha ongelmia alkoholin kanssa. Olen siis isäni takia kuvitellut olevani erittäin huono ihminen, itsetuntoni on ollut huono jne.. Eli en ole todellakaan ollut terveellä minäkuvalla varustettu. Kuitenkin, miehiä on riittänyt, pitempiä suhteita on ollut ja okei, yksi oli omansalainen persoonallisuus. Siitäkin pääsin lopultaan eroon.

Oli mullakin ennen suhteita. Jos joku mies ois oikeasti turvallinen ja rauhallinen siitä vois tullakin jotain. Tuolle exälle olin aina jotenkin "huonompi". Syntyi sellainen olo. Siksi hänessä roikunkin, todistaakseni jotain itselleni. On niin kaamea olo. Yritän olla ilman viinaa, se vain pahentaa oloa. Nolottaa myös kirjoitella nettiin mutta kun ei ole ystäviäkään enää...😦

Ap

Vierailija
15/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytöksesi on sairasta ja olet hyvin työläs, niin ei mikään ihme. Hoitosuhteet ja parisuhteet ovat erikseen.

Vierailija
16/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin vielä yllättää että nainen jätetään mt-ongelmien vuoksi herran vuonna 2017? Itsekkin pysyisin kaukana.

Eipä sun seuraas olis kaivattukaan. Raja se on epätoivollakin.

Ap

Vierailija
17/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen mies ei saa edes naista, joka sitten jättäisi.

Vierailija
18/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon. Niin tein itsekin. Sun pitää vaan vaatia apua ja suurennella ongelmias.

Vierailija
19/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mullakin ennen suhteita. Jos joku mies ois oikeasti turvallinen ja rauhallinen siitä vois tullakin jotain. Tuolle exälle olin aina jotenkin "huonompi". Syntyi sellainen olo. Siksi hänessä roikunkin, todistaakseni jotain itselleni. On niin kaamea olo. Yritän olla ilman viinaa, se vain pahentaa oloa. Nolottaa myös kirjoitella nettiin mutta kun ei ole ystäviäkään enää...😦

Ap

Lämmin halaus sinulle.

Vierailija
20/43 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon. Niin tein itsekin. Sun pitää vaan vaatia apua ja suurennella ongelmias.

Mitä sun saama hoito on? Kiinnostaisi.

Ap