Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonnut, enkä tiedä miten suhtautuisin siihen...

Vierailija
28.04.2017 |

Olen ollut viimeiset kymmenen vuotta noin 62-kiloinen, lukuunottamatta raskausaikoja. Nyt olen talven aikana kerännyt painoa ja painan 67 kg. Olen 168cm pitkä.

En oiken tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vyötärölle on kertynyt vähän isompi makkara ja jouduin ostamaan isommat farkut (eka kertaa koko L) ja rintsikat. Paidat ja muut housut mahtuu samat edelleen. Oikeastaan paino ei häiritse minua, mutta vähän pelkään, jos sama tahti jatkuu, painanko kohta niin paljon, että se vaarantaa terveyttä ja hyvinvointia.

Eli pitäiskö mun laihduttaa vanhoihin mittoihin takaisin vai yrittää pitää paino samassa kuin se on nyt? Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olen 33v, jos sillä on merkitystä :)

Vierailija
2/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta takaisin kun en ole vielä enempää painoa kertynyt. Lihot  lisää, jos olet muuttanut tapasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi on vielä normaalin BMI:n sisällä, mutta silti mielummin entisiin mittoihin.

Vierailija
4/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vituttaa, laihduta. Jos ei vituta, anna olla.

Vierailija
5/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja ruokavalio kuntoon 👌 Ei ole paha homma kun ei tuossa tilanteessa tarvitse vielä mitään tiukkaa dieettiä ja salilla käyntiä. Perus lenkit niin että hiki tulee yms riittää + ruokavaliolla iso merkitys. itse tunnet kuitenkin olostasi tarviiko esim painoa lähteä 😊

Vierailija
6/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua painavampi pituuteen nähden ja kyllä mulle mahtuu housuista koko M ja paidoista S.

Vierailija
7/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais tavotteeksi mitenkään painonpudotusta vaan sen että että miksi lihoit ja onko ruokavaliossa jotain korjattavaa ettei se lihominen jatkuisi

Vierailija
8/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama kuin ap:lla, paitsi, että olen hieman lyhyempi. Ennen olin 60-62kg ja nyt 67-68kg. Kyllä mä meinasin laihduttaa, enkä jäädä kattelemaan, josko paisuisi lisää. En ollut aiemminkaan mikään siro-sirpa.

Vierailija
9/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua painavampi pituuteen nähden ja kyllä mulle mahtuu housuista koko M ja paidoista S.

Todella hämmentävää. Painohan kertoo ihan kaiken ruumiinmuodoista ja saman verran painavat ihmisethän ovat täysin saman mallisia vartaloltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi