Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita harmittaa asua kerrostalossa, kun ei kehtaa laulaa niin paljon kuin haluaisi?

Vierailija
28.04.2017 |

Jotenkin vaan on noloa laulaa niin, että naapurit kuulevat. Osaan kyllä laulaa melko hyvin, mutta kyse ei ole siitä, että häpeäisin omaa lauluani, vaan jotenkin se on vaan niin noloa.

Tämä on yksi syy siihen miksi haluaisin asua omakotitalossa.

Ja jos taas teillä ei ole samaa "ongelmaa", niin mitä ajattelette laulavista naapureista, jos siis kuulette heidän lauluaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa sama ongelma :(

Vierailija
2/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut itkuvirret ärsyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut itkuvirret ärsyttäisi.

En laula itkuvirsiä.

Tykkään laulaa esim. Dannya ja Neljää Ruusua.

Ap

Vierailija
4/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan laulua ja minulla on hyvä ääni. Silti nolottaa.

Vierailija
5/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun harmitti sama, nykyään asun omakotitalossa 🙂

Vierailija
6/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula vaan, kunhan et öisin. Laula autossa, jos sinulla on sellainen. 

Meillä on välillä illanistujaisia, joissa yhteislaulamme ystävien kanssa - kerrostalossa ja rivarissa. Naapurit varmaan innoissaan...

Vierailija
7/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun rivitalossa, ja laulamisestani ei ole tullut vielä yhtäkään valitusta, johtuipa se sitten siitä, että laulan niin hyvin, tai sitten siitä että kummallakin puolella asuu vanhempia rouvia, joiden kuulo on mitä on.

Vierailija
8/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä ääni, niin saa laulaa.

Vierailija
9/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa Alivaltiosihteerin Laulutaiteilijan Arkipäivä-kappale, se kuvastaa hyvin tätä teidän ongelmaa...

Vierailija
10/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa ja laulan lähes joka päivä jopa tunteja. Kaikkea mahdollista; Queeniä, Mariah Careytä, Michael Jacksonia, joululauluja, rockia (KISS, Twisted sister, Guns n roses).

Vielä ei ole tullut valituksia, kerran itse asiassa kehujakin mikä oli hämmentävää, sillä kehut tulivat naapurilta, joka ei ollut kumpikaan seinänaapureista.

Vierailija
11/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan silti vaikka kuuluu varmaan rappuun jos joku sattuu kävelemään ohi 😂

Alakerrassa asuu onneks puolikuuro mummo joten ei haittaa vaikka pattereita pitkin ääni kuuluis sinne.

Olis kyllä ihana laulaa omassa talossa oikeen sydämensä kyllyydestä 😊

Teininä lauloin paljon Christina Aguileraa. Siinä on varmaan naapureilla ollu naurussa pitelemistä 😁

Vierailija
12/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa,ja laulan kun laulattaa(en tietenkään kurkku suorana).En pistäisi pahakseni laulavia naapureita,ainahan kerrostalossa kuuluu enemmän tai vähemmän ääniä.

Vierailija
13/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroidessa voi laulaa vähän kovempaa. En varmaan tykkäis jos naapuri laulais, kovin pitkään ainakaan. Vuorotyöläisenä joudun nukkuun joskus päivisinkin, kai se vetäis biisin just sillon...

Vierailija
14/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Joskus olen laulanut kotona puolison tullessa kotiin ja hän on sanonut kuulleensa laulua (vaimeana) jo alakerrassa - asumme 6. kerroksessa. :D

Vierailija
15/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lauleskelen, ei nolota yhtään. En kyllä usko että mun tavallinen lallattelu minnekään kuuluu. Mutta eikö ole mukavaa, että naapuri lauleskellessaan on hyvällä tuulella? Paljon kivempaa kuin perheriidat tai juoppoörinät.  Yläkerrassa asuu oopperalaulaja, treenaa päivisin :). Itsekin paljon päivisin kotona kun teen vuorotyötä. Sitä on mukava kuunnella, varsinkin jouluna kun laulaa joululauluja :).

Vierailija
16/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hyväkin ääni niin mua vituttaisi kuunnella kenenkään laulamista.

Vierailija
17/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, satunnainen lurittelu ei haittaa niin paljon, mutta jos joku viikottain pistäisi karaokea tai muuten vaan hoilottaisi sydämensä kyllyydestä, niin kyllä se ärsyttäisi vaikka miten taitava laulaja olisi. Totta kai jos täytyy laittaa häiritsevät äänet jollekin asteikolle, niin laulaminen ei ole niin ärsyttävää kuin perheriidat tai lasten kiljuminen, mutta mieluiten sitä asuisi niin että naapureista ei pahemmin kuuluisi mitään...

Vierailija
18/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan on noloa laulaa niin, että naapurit kuulevat. Osaan kyllä laulaa melko hyvin, mutta kyse ei ole siitä, että häpeäisin omaa lauluani, vaan jotenkin se on vaan niin noloa.

Tämä on yksi syy siihen miksi haluaisin asua omakotitalossa.

Ja jos taas teillä ei ole samaa "ongelmaa", niin mitä ajattelette laulavista naapureista, jos siis kuulette heidän lauluaan?

Olisipa tuo naapurin homopariskunta yhtä häveliäs kuin sinä.

Hoilaavat ja hyrisevät keittiössään kovaäänisesti usein, yleensä vielä silloin kun meillä yritetään harrastaa seksiä tsi nukkua. Heidän keittiönsä on meidän makkarin vieressä😞

19/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, vaikka itselläni on tapana kuunnella musaa mp3:sta ja samalla laulaa. En tietenkään kurkku suorana ulvo mutta joskus mietin että toivottavasti ei kuulu naapuriin ja että eivät häiriinny. Ilmeisesti eivät, koska en ole saanut heippalappuja tai valituksia asiasta. 

Vierailija
20/20 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you! Harrastan klassista laulua, käyn siis tunneilla ja treenaan niiden välillä. Yritän käydä välillä musiikkiopistolla tyhjässä luokassa harjoittelemassa, mutta pakostakin myös kotona on harjoiteltava. Ja mulla ei tosiaan ole mikään keveä "kansanlauluääni", vaan kaksi ja puoli oktaavia kattava, vahvasointinen mezzosopraano...