Tulen hulluksi kotona lasten kanssa
Ja ei, se ei auta että lähdetään pihalle. Ihan yhtä pakkopullaa ja hullutusta se on. Hoitovapaata vielä 3 kuukautta jäljellä, ja minusta tuntuu etten jaksa 3 tuntia eteenpäin... :(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko tehdä lapsia??
Oli, ase ohimolla pakotettiin.
Lisää tyhmiä kysymyksiä?
Samat tunteet välillä. Lohduttaa kun mietin että tänä viikonloppuna pääsen kavereiden kanssa tuulettumaan.
Myös työssäkäydessä on tulla hulluksi päiväkotirumban kanssa. Itse asiassa en ole lainkaan varma, voiko lasten kasvatuksesta ylipäänsä päästä täysijärkisenä.
-16-vuotiaan äiti
Kannattaa hakea apua. Esim kotiapu voisi viedä isommat lapset puistoon kun pieni nukkuu. Jos käsitin oikein että lapsia useampi. Onko sulla puoliso, joka voisi ottaa enemmän vastuuta?
Näin sivullisena tuskin tuo kotiapu pitkinä pyhinä tulee apuun. Taitaa olla lähinnä vira-aika apua. Pitkät pyhät on aika monelle varmaan aikamoista pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea apua. Esim kotiapu voisi viedä isommat lapset puistoon kun pieni nukkuu. Jos käsitin oikein että lapsia useampi. Onko sulla puoliso, joka voisi ottaa enemmän vastuuta?
No ei niitä ole kuin 2. Ja pienempi on 2v, joka on juuri lopettanut päiväunet. Yksi asia lisää joka tekee päivistä aika raskaita.
Tuskin näin lyhyeksi aikaa/ kesää vasten mitään kotiapua saa.. tai sitten varmaan pitäisi liioitella aikalailla? On puoliso, ei voi ottaa enempää vastuuta koska työt.
Ajattelet, että kohta on kesä ja pukemisrumba vähenee. Jss asutte Helsingissä, puistossa on lapsille lounas tarjolla kesällä (kokkaaminen vähenee). Töissä mieli sitten lepää, kun ei täydy olla koko ajan valppaana ja hälytysvalmiudessa. Nykyään olen yh, mutta silti työ- ja päiväkotirumba on ihan piece of cake hoitovapaaseen verrattuna (vaikka silloin oli vielä puoliso).
sama täällä. miten joku pystyy muka nauttimaan tästä vauva-ajasta. mä tuun hulluks. kotona nyt 9 kk...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet, että kohta on kesä ja pukemisrumba vähenee. Jss asutte Helsingissä, puistossa on lapsille lounas tarjolla kesällä (kokkaaminen vähenee). Töissä mieli sitten lepää, kun ei täydy olla koko ajan valppaana ja hälytysvalmiudessa. Nykyään olen yh, mutta silti työ- ja päiväkotirumba on ihan piece of cake hoitovapaaseen verrattuna (vaikka silloin oli vielä puoliso).
Totta, sitä kesää tässä onkin odoteltu! Tuo pukemisrumba on tullut korvista ulos jo aikoja sitten...
Harmi vaan ettei asuta, ihan itse saa kokkailla kaikki ateriat. Mutta kiva kun jossain tuollaisia järjestetään! Kelpaisi :(
Vierailija kirjoitti:
sama täällä. miten joku pystyy muka nauttimaan tästä vauva-ajasta. mä tuun hulluks. kotona nyt 9 kk...
4,5 vuotta... :,D Ei ollut kyllä tarkoitus olla näin kauan, mutta tuli pari keskenmenoa ym niin lasten ikäero ja siten kotonaolokin vähän venahti... nyt onneksi lapset alkaa olla sen verran isoja, ettei tunnu mitenkään pahalta enää se hoitoon vieminenkään.
Oliko pakko tehdä lapsia??