Miksi naisia ei koskaan yritetä häpäistä sanomalla, että heidän ainoa kosketus miehiin on oma isä?
Kommentit (15)
kuulostaaa siltä että isä hiipi öisin salaa huoneeseen
Millälailla häpäistä? Asia ei ole edes totta, monilla on veljiäkin, tai läheisiä serkkuja.
Onnittelut hyvän kysymyksen keksimisestä.
Tätä minä en enää tule miettimään, koska kysymys on jo varattu.
Voiko lääkärimiestä yrittää häpäistä noin, jos vapaa-ajalla ei ole naiskontakteja?
Miten tuollaisen sanominen olisi "häpäisyä"? Mitä häpeämistä asiassa olisi, vaikka se olisi tottakin?
Miksi ihmisiä pitäisi "häpäistä"? Eikö siitä voisi yrittää päästä eroon kokonaan?
Jos koet tarvetta sanoa jotain negatiivista, sulje suusi ja katso vaikka kissakameraa. Jatka niin kauan että helpottaa.
Koska naiset ei jää petäkammariin kuppaamaan vanhempiaan ja vielä niin päin että kaikki kannetaan eteen. Jos nainen on siinä tilanteessa, hän on se joka hoitaa vanhempiaan.
Kiitos, otanpa tästä hyvän punin vastaiseen käyttöön.
Naisen ei tarvitse yrittää ymmärtää miehiä saadakseen kullia.
Miehiä häpäistään vihjaamalla seksikontaktien vähyydestä ja naisia häpäistään vihjaamalla seksikontaktien paljoudesta. Näin se vain menee, parhaat solvaajat kyllä tietää tämän.
Koska miehet pitävät sitä positiivisena asiana.
Täällä sanotaan miehille, että heillä ei ole mitään kokemusta naisista, kun he väittävät jotain ihan älytöntä yleistystä naisista. Esimerkkinä se, että kaikilla naisilla on hoivavietti ja sen vuoksi heille on luonnollista huolehtia perheestä. Näin he selittävät, miksi miehet voivat laistaa kaikesta kotitöiden osalta. Tai se, että kaikile naisille tärkeintä miehessä on varallisuus. Tai se, että kaikki naiset pitävät väkivaltaisista miehistä.
Kai siksi,että se synnyttävä osapuoli on äiti eli siis nainen ja sikiöhän on siihen, kuten tiedät,yhteydessä.
Jos joku sillä sinua häpäisee,niin etkö osaa heittää huumorilla takaisin ?
Sano vaikka että eikös se äitiys sinunkin mielestäsi ole sitä ihaninta maailmassa ja tärkeintä ihmissuvun jatkumisen kannalta., ja että samanlainen kosketushan se on sinullakin täytynyt väistämättä olla äitiisi,kun kerran tässä olet puhumassa, ja vielä ihan äidinkielelläsi,kuten minäkin.
Voit vielä täydentää,että pitäisihän sinun nyt itse naisena,hyvä ihme, tuollaiset elämän jatkumisen kannalta luonnolliset asiat jo tietää, vai oletko itse maailmassa vain nautiskelemassa jostain tarkoituksettomista yhdynnöistä ? Vai toivotko kenties ,ettei se (mahdollinen) poikasi täysikäisenä sitten muistaisi sinua lainkaan....
Yleensäkin:jos joku rupeaa sinua jotenkin loukkaamaan tai häpäisemään seksuaalisessa mielessä jollain loukkaavalla sanomisella, niin katkaise ihmeessä tuttavuuskin sellaisen henkilön kanssa siihen paikkaan,oli sitten mies tai nainen kyseessä.
Älä kosta,äläkä ainakaan itse ryhdy samanlaiseksi paskiaiseksi.Voisi sanoa ihan aitoon av-tyyliin :jätä se sika.
Tyyppi kelailee vimmalla miksi yhtä häpäistään yhdellä ja toista toisella tavalla... Ovatko vanhempasi ylpeitä sinusta?
Jos perusterveellä naisella on tuo tilanne, kyseessä on oma valinta. Epämuodostuneet ja vaikeavammaiset ovat asia erikseen.