Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä asioita, jotka saavat vitutuskäyräsi nousemaan?

Vierailija
28.04.2017 |

Ja sopii peukutella onko samaa mieltä riepooko asia.

Aloitan: likaiset lapsen kengän jäljet junan penkillä.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi aihe vapaa

Vierailija
42/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittava työkaveri. Heti aamusta se alkaa. " Mä olen niiiiin väsynyt" ja vitun itkuvirsi jatkuu koko päivän. Naama rutussa ja kaikki on huonosti. Ihan joka päivä.

Vierailija
44/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisäänet. Ai että nään punasta, kun joku rystää ruokaa. Myös banaanin lutkuttaminen ja haarukan kolistelu hampaisiin sattuu päähän. Joudunkin usein syömään ruokatauolla kuulokkeet päässä, koska yks työkaverini syö leivästä lähtien kaiken äänekkäästi.

Sulla saattaa olla misofonia.

T. Toinen misofooni

Vierailija
45/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisäänet. Ai että nään punasta, kun joku rystää ruokaa. Myös banaanin lutkuttaminen ja haarukan kolistelu hampaisiin sattuu päähän. Joudunkin usein syömään ruokatauolla kuulokkeet päässä, koska yks työkaverini syö leivästä lähtien kaiken äänekkäästi.

Sulla saattaa olla misofonia.

T. Toinen misofooni

Ei ole mikrofonia, vaan kuulokkeet siis.

Vierailija
46/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot, jotka jokaisessa spostissa kysyy, että kuka ottais kopin tästä tehtävästä.

Haluan silloin taatusti seistä kädet ihan suorina sivuilla takakentällä ja katsella toiseen suuntaan.

Vierailija
47/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliviiri kaveri jonka kanssa ei voi mitään sopia, koska mieli muuttuu hetkessä ja kun ei huvita.

Vierailija
48/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekkäät ruokailijat. MAISKIS MAISKIS MÄSSYN MÄSSYN RYYST RYYST. Hyi stana.

Tähän eräs ylipainoinen, punanaamainen työkaverini yhdistää ruokailun päätettyään erittäin äänekkään "miehekkään" röyhtäilyn; AEEEHHH, OEEEHHH. Todella äänekästä ölinää, kuin karjumista. Ja tuota kuulee joka työpäivä.

Vierailija
49/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriston Trampoliinit ! Viidessä pihassa  jouset vinkuu ja pennut kirkuu, meteli kuuluu suljettujen ikkunoiden läpikin... 

Vierailija
50/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vilkkua eteen tunkeminen. SE ärsyttää. Vilkku päälle, tervetuloa, tarvittaessa jarrutan ja katson että pääset. Mutta kun MUN ei tarvii kellekään mitään ilmoittaa, MÄÄ VAAN TULEN TÄHÄN.

Vierailija
51/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit jotka HUUTAEN selittävät lapsilleen kaupassa taukoamatta. Pienessä kaupassa tuo käy ihan oikeesti korviin.

Tämä. Ja sitten meidän naapuruston äidit, jotka lässyttävät ja kimittävät lapsilleen, niin että on pakko poistua taloyhtiön leikkipaikalta tai korvat alkaa vuotaa verta.

Minulla on itsellänikin lapsi, mutta osaan puhua hänelle ihan normaalilla äänellä.

Vierailija
52/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jonossa liian lähelle tunkevat ihmiset. Onko pakko hönkiä niskaan yök!!

Vierailija
53/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi moderaattori. Kaikki asiallinen keskutelu poistetaan.

Vierailija
54/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuvat huonosti käyttäytyvät kakarat julkisilla paikoilla. Olen 90-luvun lapsi ja sitä mieltä, että nykykakarat ovat aivan kamalia ja kasvatuksessa jotain vikaa, omanikäiseni sentään suurimmalti osalti uskoivat vanhemman sanaa ja julkisilla paikoilla _käyttäydyttiin_. Temmeltäviä herranterttuja vieläkin ärsyttävämpiä ovat niiden vanhemmat, jotka eivät tee eletäkään kakaroiden taltuttamiseksi, tai kuritus on tyyliä "Hei Eeli-kultamuruseni nyt ihan vähän shhhhh :):):))))", ja sitten jatketaan esimerkiksi kännykän tuijottelua tai mammakaverin kanssa juoruilua. Huoh.

Muita huomioonottamattomat ihmiset julkisilla paikoilla. Hyvä esimerkki on juurikin tuo, kun ihmiset jäävät keskelle kulkuväylää arpomaan eikä kukaan muu pääse ohi. Tähän sisältyy myös meluaminen julkisilla paikoilla ja esimerkiksi se, että ratikkaan-/metroon-/junaanmenijät eivät osaa väistää kys. kulkuvälineestä poistuvia seisomalla ovien sivuilla vaan seisovat suoraan ovien edessä niin että poismenijät joutuvat pujottelemaan kyynerpäät ojossa ARGH!!!!!!!!!!!! 

Julkisilla paikoilla vastaantulijoita kyyläävät. Tosi rasittavaa kävellä esimerkiksi kauppakeskuksen läpi kun suurin osa vastaantulevien silmäpareista möllöttää sinuun päin. Suomalaiset ovat kyyliä.

Kaupassa/pankissa ym. epäkohtelias asiakaspalvelija tai myrtsiä naamaa näyttävä asiakaspalvelija. Itsekin olen aspa ja ärsyttää tuollaiset nyrpeilijät, aspa on siellä työpaikallaan asiakasta varten ja asiakkaan esimerkiksi ostokokemus riippuu yleensä ihan täysin asiakaspalvelijan käytöksestä. Muitakin työpaikkoja on tarjolla jos peruskohteliaisuus ei tunnu siltä omimmalta asialta.

Roskien näkeminen maassa. Onko oikeasti niin vaikeaa kävellä 5 metriä ja laittaa roska roskikseen?? Samoin vituttaa ihmiset, jotka eivät vaivaudu kierrättämään kotitalousroskiaan vaikka siihen olisi mahdollisuus.

Ihmiset, joiden mielestä oma tapa tehdä asiat on ainoa oikea. Miten voi olla niin pienimielisiä ihmisiä?

Ja ei, en ole ihmisvihaaja. Suurin osa ihmisistä on oikein mukavia, mutta nämä äo 95 pistävät kyllä hermot päivittäin ainakin säikeen kireämmälle.

Vierailija
55/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joiden vitutuskäyrä nousee mitättömistä asioista.

Vierailija
56/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasliikkeiset, rauhalliset ihmiset. Olen itse rivakka ja ottaa hermoon kuppaajat. Juuri tanaan BUSSISSA nainen soi jotain leipapalaa ja nosti kaden hitaasti suulle, puraisi palan ja jauhoi sita suussaan hyvin hitaasti. Herran jestas etta oli arsyttava naky. Eiko sita katta ja niita leukoja voi liikutella nopeammin?

Vierailija
57/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sanotaan että puhalletaan peli poikki. Esimerkiksi "meidän Oliver ja Sofia meinasivat aloittaa kinastelun ja me isin kanssa puhallettiin heti peli poikki", tai "Olin pankissa sopimassa asuntolainaani ja virkailija tarjosi korkeampaa korkoprosenttia kuin olisin halunnut, joten puhalsin pelin heti poikki".

Vierailija
58/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen epäonnelle ja surulle nauraminen.

Vierailija
59/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppy- ja narkkiporukat ruuhkametrossa. AJJJUMA. Itsellä takana työpäivä, väsyttää, tahtoo kotiin. Sitten ryyppyremmi änkee viereen istumaan. Kaljatölkit sihahtavat auki. Järjetön mölinä. Juopon naisen korvia raastava nauru. Ja se haju.

Vierailija
60/94 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidasliikkeiset, rauhalliset ihmiset. Olen itse rivakka ja ottaa hermoon kuppaajat. Juuri tanaan BUSSISSA nainen soi jotain leipapalaa ja nosti kaden hitaasti suulle, puraisi palan ja jauhoi sita suussaan hyvin hitaasti. Herran jestas etta oli arsyttava naky. Eiko sita katta ja niita leukoja voi liikutella nopeammin?

Yllä olevan kaltaiset ihmiset, jotka kyttäävät ja arvostelevat toisia. Odottavat että jos itse hotkii, kaikkien muidenkin on hotkittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän