Sunnuntaina on vappuaatto eli sekö on se päivä, kun pitää olla kovassa humalassa?
Maanantaina ei enää, että jaksaa tiistaina töihin? Vai miten? En ole koskaan viettänyt vappua. Onko varsinainen vapun päivä edes vapaa?
Kommentit (16)
Ei ole velvollisuutta olla humalassa. Se on jopa Suomessa jopa vappuna täysin vapaaehtoista. Vappupäivä eli 1.5. on yleinen vapaapäivä. Aatto eli 30.4. on periaatteessa työpäivä, paitsi jos osuus sunnuntaille.
No kuule pohdipa tätä loppupäivä. Itse en ole eläissäni ollut räkäkännissä, enkä koe siis tarvetta nytkään. Ja vappu on perseestä.
Sunnuntaina kuulemme runsaasti itkua siitä, kun eivät ole tajunneet Alkon olevan suljettu.
Sunnuntai ja maanantai pitää olla kännissä, lauantai on vapaaehtoinen.
En ymmärrä vastausten vihamielisyyttä. :D
- ap
Vierailija kirjoitti:
- ap
Olet siis ilmeisesti uusi täällä. Av-palstalla kun kysyy vinkkejä 3-vuotiaan synttärijuhliin, saa "haista idiootti vittua" vastaukseksi.
Pe ja la vedetään väljät pois ja sunnuntaina ryypätään.
Tiistaina menet sitten töihin tyylikkäästi taksilla. Ihan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
- ap
Saako perjantaina syödä muroja ?
Vierailija kirjoitti:
- ap
Ihan normia täällä tuo vihamielisyys. Puutteessako ne mammat on? Tai miehet kun meitäkin on täällä. Sunnuntai on se vapun dokauspäivä mutta suomalaiset tuntien monet, siis todella monet aloittaa tänään. Kyllä kolmantena päivänä humalan silloin pitäisi olla aika kova. Alkoholi vain vaatii aina isomman annoksen.
Tänään kun alat niin huomenna pitää ensin kääntää krapula uuteen nousuun. Sitten sunnuntaina sama niin siinä kolmantena päivänä kun alkaa olo tuntua selvältä niin puhalla huviksesi promille mittariin. Toleranssi nousee niin äkkiä että olo tuntuu normaalilta vasta kun promillet on 1 tai enemmän.
Vappu on amatööreille. Vakiintunut juoppo ei tarvitse kalenteria huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on amatööreille. Vakiintunut juoppo ei tarvitse kalenteria huomiseen.
En ihan täytä juopon määritelmää vaikka turhan paljon välillä maistuu. Paria juhlaa välttelen ravintoloissa ja vappu on yksi niitä. Kun ne jotka harvoin juo repäisevät niin ei kiitos sille seuralle. Toinen on pikkujoulut. Mä olen kokenut niissä ihan riittävästi.
No totta vitussa, ellei sulla sitten ole joku nainen kiikarissa että sen takia pitäisi olla vähän holtti tallella.
Meillä Tampereella alkoi vappu jo eilen! Tappara nääs..!!
Mä oon ryypännyt jo 2 päivää. Enää en jaksa.
Veikkaan rauhallista vappua, koska on jo pe ja la ryyppypäiviä, ottaako kukaan enää aattona sitten...
Ihan vitun sama. Mene kadulle kyselemään saatanan toope. Liimaa kynä naamaan ennen sitä.