Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo teillä on, jos olette itkeneet esim.tunnin putkeen?

Vierailija
28.04.2017 |

Tuli tuossa itkettyä liki tunti jan nyt on ihan höntti olotila. Väsyttää ja sumea olo.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan rättipoikki ja kehosta kaikki voimat loppu, todennäköisesti päätäkin särkee. Tuo "sumea" kuvaa oloa hyvin, vähän kuin olisi pois kartalta, pysäkillä. Kai se fyysinen reaktio ja kaikki risteilevät välittäjäaineet pistävät joka paikan pakettiin ja mielikin on vähän kuin olisi nauttinut rauhoittavia, huonosti menee asiat perille.

Vierailija
2/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee.

En tosin vuosiin ole itkenyt tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä itkenyt paria minuuttia pitempää.

Vierailija
4/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee ja hengittäminen sattuu.

Vierailija
5/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeä tunti?? En oo varmaan ikinä itkenyt tuntia, hyvä jos 10 minuuttia.

Vierailija
6/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee, silmäluomia turvottaa, kurkussa inhottava olo, väsyttää...

Vierailija
7/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo runsaasti vettä, syö jotain, huuhtele kasvosi viileällä ja lähde ulos kävelemään.

Jos itkisin kokemiani huolia ja murheita, niin en muuta tekisikään, kuin itkisi. Joten en itke.

Suosittelen samaa sinullekin. Tee jotain ilahduttavaa tai mukavaa.

t. Kolme vakavaa fyysistä sairautta ja kuolema lähellä, menehtyneitä lähiomaisia, päättyneitä parisuhteita, työpaikan menetys syöpähoitojen aikana jne.

PS En tarkoita mitätöitä suruasi. Muitakin vaihtoehtoja on, kuin itkeminen. 

Vierailija
8/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan rättipoikki ja kehosta kaikki voimat loppu, todennäköisesti päätäkin särkee. Tuo "sumea" kuvaa oloa hyvin, vähän kuin olisi pois kartalta, pysäkillä. Kai se fyysinen reaktio ja kaikki risteilevät välittäjäaineet pistävät joka paikan pakettiin ja mielikin on vähän kuin olisi nauttinut rauhoittavia, huonosti menee asiat perille.

Just tämmöinen olo mulla on nyt. -ap

Vierailija
9/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky siitä seuraa, pahimmillaan jopa oksennukseen päättyvä migreeni. Tuon takia olen oppinut välttämään liiallista eli tuntikausia kestävää itkemistä.

Vierailija
10/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vain pakko saada itkeä. Jotenkin siinä väsyy niin, ettei jaksa olla enää edes niin paha olo. Se päänsärky ja paineentunne ei tietty ole mitenkään ihanaa, mutta nollaa se.

Toinen mahis on tehdä jotain fyysisesti tosi raskasta. Kun mieli on väsynyt surusta, on hyvä väsyttää kroppakin. Se helpottaa, kun vasta silloin pystyy kunnolla lepäämään ilman, että suru kiristää kropan ihan jännittyneeksi.

Tosiaan tuo viileällä kasvojen pesu ja veden juominen saa olon taas ihan ihmismäiseksi.

Vierailija
11/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tulee ja kestää pari vrk. Silmätluomet turvoksissa seuraavankin päivän. Nenä tukossa ja muutenkin paska olo.

Vierailija
12/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä päänsärky, jonka vuoksi oksentaa. Se kestää monta tuntia. Vartin itkemisestäkin tulee kova päänsärky. Siksi yritän olla itkemättä, vaikka haluaisin itkeä. Se päänsärky on vain jotain niin hirveää. Mistä se johtuu? Osaako joku sanoa? En muuten saa päänsärkyjä.

Vierailija
13/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähän ja naamaan sattuu, uuvuttaa, mutta sydän/ mieli on kevyempi. Veden juominen tasoittaa fyysistä oloa. Uskon itkemisen terveellisyyteen! :)

Vierailija
14/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä päänsärky, vaikka itselleni se tulee jo 15min itkemisestä. Sen takia en voi ikinä katsoa surullisia elokuvia :(

Vierailija
15/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä särkee, naama punanen ja kenties turvonneet silmät. Sen jälkeen kyl kapeammat posket ja jotenki nätimpi :D ja keveempi mieli.

Vierailija
16/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten koskaan ole itkenyt tuntia putkeen!

Vierailija
17/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, etten koskaan ole itkenyt tuntia putkeen!

Minä olen, tosin aika harvoin. Nyt taisi purkautua monen viikon itkut kerralla.-ap

Vierailija
18/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen

Vierailija
19/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän itkemisen jälkeen on ihan käsittämättömän pöhöttynyt ja vähän tokkurainen ja höntti olo. Kauhea jano, joka paikka tukossa ja aivan väsynyt ja kaikkensa antanut. Tolta musta tuntuu jos olen itkenyt kauan. En ole tosin itkenyt ihme kyllä pitkään aikaan vaikka olen tosi itkuherkkä. Kai se minullakin sitten purkautuu jonain päivänä ihan tyhmästä pikkuasiasta.

Vierailija
20/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän itkemisen jälkeen on ihan käsittämättömän pöhöttynyt ja vähän tokkurainen ja höntti olo. Kauhea jano, joka paikka tukossa ja aivan väsynyt ja kaikkensa antanut. Tolta musta tuntuu jos olen itkenyt kauan. En ole tosin itkenyt ihme kyllä pitkään aikaan vaikka olen tosi itkuherkkä. Kai se minullakin sitten purkautuu jonain päivänä ihan tyhmästä pikkuasiasta.

Se voi olla että se sitten purkautuu, niinkuin kävi minulle tänään. Reilun tunnin se kesti, ja myöhemmin tuli vähän lisää kyyneliä, mutta ei enää. Tosi väsy olo. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi