Yh ystävä ei mene kauppaan jos lapset ei halua tulla mukaan
Lapset 8 v, 7 v ja 5 v. He kuulemma päättävät milloin ostoksille mennään.Omituista vai ei?
Kommentit (20)
Isommat on koulussa, miksi ei käy silloin? Jos nuorin kotona ja äiti ei töissä, lahjoisin tikkarilla. Ilman käden vääntöä joskus tulee lahjottua, että kuka on kiltisti kaupassa, saa jotain pientä. Ei aina, mutta toimii kun se on sillointällöin yllätys ja lapset on kiltisti.
Meillä ei ikinä oo vedetty raivareita kaupassa.
Jos nuorempi hoidossa ja äiti töissä, miksi ei kerkeä ennen hoidosta hakua?
Elämä on vaikeaa kun sen vaikeaksi tekee.
Joskus lahjonta voi olla kaupan jälkeen kotona hippaleikki.
Vierailija kirjoitti:
Isommat on koulussa, miksi ei käy silloin? Jos nuorin kotona ja äiti ei töissä, lahjoisin tikkarilla. Ilman käden vääntöä joskus tulee lahjottua, että kuka on kiltisti kaupassa, saa jotain pientä. Ei aina, mutta toimii kun se on sillointällöin yllätys ja lapset on kiltisti.
Joskus lahjonta voi olla kaupan jälkeen kotona hippaleikki.
Miksi ihmeessä pitää lahjoa?kyllä meillä mennään silloin kun vanhemmat päättävät.
No ensinnäkin, kyllä sinne kauppaan mennään jos vanhempi niin sanoo. Toisekseen, kyllä 8- ja 7-vuotiaat voivat olla sen aikaa kotona, kun vanhempi käy kaupassa mukanaan vain se pienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus lahjonta voi olla kaupan jälkeen kotona hippaleikki.Miksi ihmeessä pitää lahjoa?kyllä meillä mennään silloin kun vanhemmat päättävät.
Tätä lahjontaahan käytetään aina ja kaikkialla.
Miehen voi salakavalasti lahjoa, jos tekee kotitöitä, niin vaimo antaa.
Pyydät naapuria auttamaan jossain, lahjot sen.
Vastapalvelusmuodossakin tätä tapahtuu.
Niin aikuisella kun lapsella.
Itse myös lahjon lapset, kun ne kerää huushollista kaikki lelut omiin paikkoihin.
Koiratkin lahjotaan makupalalla, kun ne tekee oikein.
Psykologista mielipeliä ja kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus lahjonta voi olla kaupan jälkeen kotona hippaleikki.Miksi ihmeessä pitää lahjoa?kyllä meillä mennään silloin kun vanhemmat päättävät.
Tätä lahjontaahan käytetään aina ja kaikkialla.
Miehen voi salakavalasti lahjoa, jos tekee kotitöitä, niin vaimo antaa.
Pyydät naapuria auttamaan jossain, lahjot sen.
Vastapalvelusmuodossakin tätä tapahtuu.
Niin aikuisella kun lapsella.
Itse myös lahjon lapset, kun ne kerää huushollista kaikki lelut omiin paikkoihin.
Koiratkin lahjotaan makupalalla, kun ne tekee oikein.
Psykologista mielipeliä ja kaikki voittaa.
Meillä onnistuu tuollaiset asiat ilman mitään lahjomisia.
Aivan varmasti kaupassakäynti on yhtä helvettiä kolmen melko pienen lapsen kanssa, jos he eivät halua sinne lähteä. Etenkin, jos käytössä ei ole autoa. Miksi tehdä asioita vaikeaksi?
Itse olen myös yh ja tilaan ostokset kauppakassipalvelusta. Ihanaa, kun ostokset kannetaan suoraan eteiseen. Ap kannattaisi suositella kauppakassipalveluita ystävälleen eikä paheksua.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti kaupassakäynti on yhtä helvettiä kolmen melko pienen lapsen kanssa, jos he eivät halua sinne lähteä. Etenkin, jos käytössä ei ole autoa. Miksi tehdä asioita vaikeaksi?
Itse olen myös yh ja tilaan ostokset kauppakassipalvelusta. Ihanaa, kun ostokset kannetaan suoraan eteiseen. Ap kannattaisi suositella kauppakassipalveluita ystävälleen eikä paheksua.
Eihän tuollaista kauppakassipalvelua ole kuin harvassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaista kauppakassipalvelua ole kuin harvassa paikassa.
No kyllä ne väestöllisesti suurimman osan Suomen kattaa vaikkei ehkä maantieteellisesti.
Mä en taas mene kauppaan jos lapset änkeävät mukaan. Tunnin cittari reissu lasten kanssa, ei kiitos.
Miksi sinä et tarjoudu lapsenvahdiksi silloin, kun äidin pitää päästä kauppaan?
Joskus se vaan auttaa se lahjonta, kun tietää mielentilasta että siitä muuten syntyy iso kahakka.
Ihan vaan välttääkseni turhat kädenväännöt ja väkisin pukemiset. Joskus lähdetään mielellään, joskus ei sitten millään. Ja siihen auttaa jonkunnäkönen lahjonta.
Ap on parisuhteessa ja mielestään yh-kaveriaan parempi. Varmaan yhden lapsen äiti, joka valistaa kolmen lapsen yh:ta rutiineista, koska heillä kotona toimivat niin hyvin aina. No, kun niitä rutiineja on toimittamassa kaksi vanhempaa yhdelle lapselle, harvemmin ongelmia ilmenee.
Kun yh sitten hoitaa rutiineja kolmelle lapselle, käytössä oleva aikuismäärä lasta kohden on vain kuudesosa siitä, mitä se on ap:lla ja välillä rutiinit takkuaa ja tappelua lasten välillä helposti syntyy. Siinä ei tosiaan kaipaa ap:n kaltaista besserwisseriä tuomitsemaan.
Outoja kommentteja täällä?
Kyllä minusta ainakin on outoa että lapset päättävät milloin mennään kauppaan. Entä jos lapset eivät ikinä halua kauppaan? No sitten tietenkin lahjotaan, mutta sillä tavalla vain opetetaan että joka ikinen kerta pitää saada jotain kun mennään kauppaan.
Meillä kyllä käydään kaupassa silloin kun vanhempi päättää, mutta toisaalta ymmärrän myös ap:n tuttavaa. Joka kerta, kun lapset eivät haluaisi kauppaan niin se kauppareissu on yhtä taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Outoja kommentteja täällä?
Kyllä minusta ainakin on outoa että lapset päättävät milloin mennään kauppaan. Entä jos lapset eivät ikinä halua kauppaan? No sitten tietenkin lahjotaan, mutta sillä tavalla vain opetetaan että joka ikinen kerta pitää saada jotain kun mennään kauppaan.
Vaikea kuvitella, ettei kyseinen yh kauppaan lähtisi, jos kaapeista ei löytyisi mitään syötävää. Ap ei puhunut mitään nälässäolemisesta.
Väkisin ei huonolla tuulella olevia väsyneitä lapsia kannata kauppaan raahata, jos ei halua maksimoida elämänsä ankeutta. Lahjominen taas on loputon suo, jos sille tielle lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas mene kauppaan jos lapset änkeävät mukaan. Tunnin cittari reissu lasten kanssa, ei kiitos.
Tunnin? Kuka on kaupassa tunnin!
Kauppakassipalvelu on työssäkäyvän perheen onni. Sekin aika mikä kuluu kauppamatkoihin, voidaan viettää kotona. Kaikki löytyy netistä ja on ollut hyvää ja tuoretta. Tietysti heräteostoksia ja tarjouksia ei sillätavalla voi noudattaa mutta kaikki mitä tarvitaan tulee suoraan ovelle.
En jättäisi 5 v yksin kotiin tuon ikäistwn kanssa. Ehkä äititutullasi on vahva suojelunhalu lapsiaan kohtaan ja pitää ollakin varsinkin, kun on on ainoa vanhempi kotona.
Ja sinä teit aloituksen vain haukkuaksesi ystävääsi. Katso peliin, miten voit itse kasvaa paremmaksi ihmiseksi.