Voiko vauvaa nukuttaa 5 kerroksen parvekkeella jos...
...1. kerroksen parvekkeella tupakoidaan melko usein?
Kommentit (10)
Siitä tulee vaan suhteessa 1:1 000 000 000 myrkky:ilma, joten kyllä voi. Lähinnä molekyylitason hajuja enää tuossa vaiheessa.
Ihan kaikelta sitä lasta ei voi elämässä suojella. Senkun nukutat, ei ole mitään haittaa.
Miksi vauvaa pitäisi nukuttaa ulkona? Mikset nukuta sisällä tai mene vaunukävelylle?
Tää on taas tätä suomalaisten ulkona nukutusvouhotusta...
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvaa pitäisi nukuttaa ulkona? Mikset nukuta sisällä tai mene vaunukävelylle?
Tää on taas tätä suomalaisten ulkona nukutusvouhotusta...
En mene vaunukävelylle joka kerta kun vauvalla on uniaika, sillä minulla on myös toinen lapsi. Usein ulkoilemme kyllä silloin kun vauva nukkuu, toiset päikkärit olen laittanut parvekkeelle, jolloin puuhailemme esikoisen kanssa sisällä.
Olenkin nukuttanut nyt häntä sisälle kun tajusin kuinka usein naapuri röökillä käy. Eihän sitä mikään pakko ole ulkona nukuttaakaan, en koe olevani mikään vouhottaja ulkona nukuttamisen suhteen. Vauva vain nukkuu siellä erittäin hyvin.
Ap
Asut siis kerrostalossa. Tåstä on pääteltävä, että autoliikennettä on lähimaastossa.
Se pienhiukkasineen muodostaa paljon pahemman uhkan pienokaisesi keuhkoille kuin ulkoilmaan sekoittuva tupakansavu, vaikka tapahtuisi siinä omalla partsilla.
Propaganda on totisesti tehnyt tehtävänsä, jos tällaista edes ajattelee.
Mitäs jos tulee tuulenpuuska ja paiskaa vauvan parvekkeelta? Siinä ei tupakansavut paljon haittaa...
Minä en koskaan vienyt vauvaa nukkumaan ulos, toki jos nukahti vaunuihin niin nukkui niissä tirsat. Vauvakin viihtyy ulkona paremmin hereillä, kuomu vain reippaasti alas ja taivas näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan vienyt vauvaa nukkumaan ulos, toki jos nukahti vaunuihin niin nukkui niissä tirsat. Vauvakin viihtyy ulkona paremmin hereillä, kuomu vain reippaasti alas ja taivas näkyviin.
Ihmisillä on tosiaan erilaisia toimintatapoja ja vauvat ovat hyvin erilaisia. Minun vauvani ei viihdy yhtään hereillä vaunuissa.
Saahan sitä. Mutta haluatko? Miten paljon sitä savua kulkeutuu teidän parvekkeelle asti? Siitähän se on kiinni.