Paha aavistus: kesäkin ihan paska
Mulle tuli paha aavistus, että pohjoinen virtaus jatkuu koko kesän. Ilmastonmuutoshan voi myös aiheuttaa virtausten muuttumisen. Vitustako sen tietää.
Kommentit (17)
Nauroin otsikolle varmaan puoli tuntia :D
Valitettavasti uskon sinun olevan oikeassa. Viime kesänäkään ei oikeastaan ollut kesää lainkaan, ainakaan Jyväskylässä. Muutama kaunis päivä ja niinä päivinä olin valitettavasti iltavuoroissa.
Eikös ilmastonmuutos joidenkin teorioiden mukaan vaikuta Golf-virtaan juuri siten, että täällä Pohjois-Euroopassa säät muuttuvat entistäkin kylmemmiksi ja sateisimmaksi? Olisipa kielipäätä niin voisi paeta täältä Keski-Eurooppaan!
Tätähän mäkin pelkään. Pitkä kesä sentään vähän lohduttaisi kylmyyden jälkeen.
Viime kesänä suunnittelin mökin vuokrausta koko kesäksi, onneksi en vuokrannut. Säästin 3500 e. Joka päivä ku satoi kiitin luojaani.
No mut hei, vitustako näitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti puol tuntia? 30 minuuttia? Kieltämättä itsekin naurahdin ääneen, mut että puol tuntia...
Tuli kyllä ihan sama tänään mieleen. 😨
Sipilä on niin pimee, ettei täällä edes kevätaurinko paista.
Tästä syystä olen jo varannut parikin matkaa täksi kesäksi. Toinen Eurooppaan ja toinen Aasiaan (ei Kaakkois-).
Täällä Krakovassakin on ihan paska sää. Sataa ja pitää kulkea takki kiinni. Tämä on sikäli hassua, että yli 2kk sitten oli jo yksi päivä jolloin oli +20C.
Onneksi on Trumpelo, joka lisää vettä ilmastonmuutos myllyyn. Ehkä pitää hyväksyä että tästä ei enää selvitä. Minä ainakin olen kuollut jo ennen kuin maailma loppuu.
Suomessa ei ole pariin vuoteen mitään kesää ollut ollenkaan. Valitettavasti tämä on nykyään tätä.
Vierailija kirjoitti:
Et oo voinu, ketju on aloitettu 6 minuuttia ennen sun kommenttia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti puol tuntia? 30 minuuttia? Kieltämättä itsekin naurahdin ääneen, mut että puol tuntia...
Minä naurahdin sinun kommentillesi :).
Mulla on ollu ihan sama aavistus jo pidemmän aikaa. Heinäkuussa yhä odotellaan kesää alkavaksi. Toivottavasti olen väärässä. Aavistukseni osuvat kyllä useimmiten oikeaan.
Vappuna -99 satoi toistakymmentä senttiä lunta Oulun seudulla, mutta kesä oli kuuma.
Myös huhti-toukokuun vaihde 2006 oli kylmä, mutta kesä oli helteinen.