Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos Suomeen ei enää tulisi lämpimiä kesäkelejä?

Vierailija
26.04.2017 |

Olisi vain tällaista säätä mitä lähipäivinä. Muuttaisitko pois, tappaisitko itsesi vai mitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jos" ?

Vierailija
2/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin harkitsisin muuttoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vain mukavaa, ei tissin aluset hikoilisi.

Vierailija
4/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? En mitään erityistä.

Vierailija
5/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hirveesti haittais. Kunhan sitten talvellakaan ei olis mitään hirveitä pakkasia vaan korkeintaan -10.

Vierailija
6/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsisin siitä, ettei enää koskaan tarvitse juosta ampiaisia karkuun.

Vierailija
7/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelisin entistä enemmän. Nykyiselläänkin pitää päästä syksyä pakoon ja usein myös kesää viettämään johonkin missä on oikeasti kesä. Uravalintani ei oikein suosi ulkomailla asumista mutta lomia on sitäkin enemmän.

Vierailija
8/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihanaa.

Vierailija
9/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttäisin pierujani tuleen että lämpenisi.

M

Vierailija
10/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olis vaan kestää. En mä mihinkään vois täältä muuttaa koska millä mä eläisin? En puhu muita kieliä kuin suomea, vaikea saada töitä :(

Vierailija
11/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois. Oon jo miettinyt, että jos oikeasti se pieni jääkausi tulee reilun 15 vuoden kuluttua, niin hyvissä ajoin vaan kämpän ostoon Etelä-Euroopasta ja sinne viettämään loppuelämän päivät. En todellakaan rupea 60+ ikäisenä kärvistelemään jäätäviä talvia ja kylmiä kesiä täällä. Pitää vaan olla hyvissä ajoin liikenteessä ja seurata alan julkaisuja. Myydä oma kämppä pois alta, mennä vuokralle ja sit häippästä, kun aika on.

Vierailija
12/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin sieluni saatanalle.

Vierailija
13/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksi lysti, en erityisemmin pidä kuumuudesta.

Vierailija
14/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo pari viime kesää ole olleet kovinkaan kummoisia säiden suhteen..tuskin sentään muuttaisin, mutta matkustelisin enemmän ja en iknä lakkaisi odottamasta niitä lämpimiä ja ennekaikkea AURINKOISIA kelejä. Eniten kyrpii jos vaan sataa ja tuulee ja on pilvistä.

Vierailija
15/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin halleluja! Rakastan näitä tänhetkisiä kelejä, koska lämpimällä ilmalla tulee kauhea syyllisyydentunne kun en ole ulkona telmimässä (olen siis mieluummin sisällä) ja lämpimällä ilmalla pitää myös kulkea vähissä vaatteissa enkä tykkää siitä, koska olen lyhyt ja paksureisinen vaikka muuten hoikka olenkin. Vihaan kesäkelivaatetusta. Ja sitäpaitsi lämpimällä ilmalla on silti kuuma vaikka ei pukeutuisi mihinkään vaatteisiin.

Vihaan kesää.

Vierailija
16/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy, että Golf-virran virtaus alkaa tulevaisuudessa heikkenemään on ilmaston viileneminen varmaa.

Vierailija
17/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WINTER IS COMING

Vierailija
18/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaisi ainakaan minua... ei semmoisia yli 30c+ täällä tarvitsi olla joka helvetin kesä mitä nyt on ollut loputtomiin. Ei haittaisi niin paljoa jos edes vettä sataisi mutta kun täällä missä asun ei ole kyllä nyt monina vuosina kesäkuukausina oikeataan satanut kuin kerran kaksi. Kun olin pienempi sateisia jaksoja oli useammin ja ilmasto oli näin viihtyisämpi.

Kyllä silloin alkaa oikeasti kyrpimään trooppinen kosteus ja korkeat lämpötilat kun sitä jatkuu läpi koko kesän. Mutta minkäs teet kun suomi sijaitsee missä sijaitsee ja kun Aasian mannerilmasto ulottuu ajoittain Suomeen, niin sitten niitä tuskaisia helteitä on luvassa. Mutta joo, ei siis haittaisi minua ja en sen vuoksi muuttaisi minnekään jos helteet vähenisivät.

Vierailija
19/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois. Kuten tulen tekemään joka tapauksessa.

Vihaan tällaista kylmää, kosteaa ja tuulista säätä!

Vierailija
20/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se olis vaan kestää. En mä mihinkään vois täältä muuttaa koska millä mä eläisin? En puhu muita kieliä kuin suomea, vaikea saada töitä :(

Vau... vieläkö löytyy alle nelikymppisiä (olettaisin hymiön käytöstä) jotka eivät osaa edes englantia? Oma vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi