Sinä 160-165 cm pitkä ja kokoa l-xl
Kommentit (53)
160 cm ja 70 kg, vaatteet kokoa 40 tai M/L, farkkujen tuumakoko 31, tissit 75/80DD.
161 cm, paino vaihtelee välillä 87-91 kg. Vaatteet ovat M-XL ja 40-46. Riippuu niin paljon merkistä ja mallista.
161cm ja 76kg. Olin aiemmin L, nykyään M eli olen löytänyt merkkejä, joilla on isommat koot...
Mä oon 165 cm 77 kg ja koko 42 tai xl.
Olen 165cm ja painan n. 75kg. Käytän suurimmaksi osaksi xl-kokoa. Siitä pienempi näyttää nololta pissistyyliltä. Joitain paitoja on l-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 170cm ja 80kg ja mulle menee s-m, siis ihan oikeesti!
N19
170 =/= 160-165.
Olen itse 167 ja 75 ja käytän enimmäkseen kokoa M.
Te käytätte liian pieniä vaatteita. Tietenkin kelle hyvänsä menee s-koon vaate ihan oikeasti, mutta on ihan eri asia miltä se näyttää. Mä en kehtais kulkea s/m koon vaatteissa kun olen 165cm ja 75kg.
Laittakaa mittojanne, mun on vaikea hahmottaa kehoa painon kautta. Olen itse siis pyöristynyt ni haluaisin hieman vertailla.
160 cm ja 65 kg. Mitat 94-74-95.
Lantio on mitä on. Kapeaa siitä ei saa laihduttamallakaan koska luusto estää.
165 cm, 87 kg. Rinnanympärys noin 110 cm, vyötärö 89 cm, lantiosta en osaa sanoa. Päärynä olen malliltani, yleensä käytän kokoa 42 yläosassa ja 44 alaosassa.
Vierailija kirjoitti:
160 cm ja 65 kg. Mitat 94-74-95.
Lantio on mitä on. Kapeaa siitä ei saa laihduttamallakaan koska luusto estää.
Mitä vikaa sun lantiossa on? Noi mitathan on ihan hyvät?
175cm, 80kg, rasvaprosentti 8%
-Mies joka ei antaisi teille.
Vierailija kirjoitti:
175cm, 80kg, rasvaprosentti 8%
-Mies joka ei antaisi teille.
No et kai kun ei ole mitään millä antaa ;D
Päärynä kirjoitti:
164cm 78-82kg ja alaosa 48 yläosa 42.... olen päärynämallia... ja mieheni tykkää, koska peppumies :)
Ei siis pepun koostumuksesta välii kunhan se vaan on iso? Onnea!
Olen just hyvänkokoinen kaikkine kiloineni ja sentteineni! Vähän taitaa olla heikko itsetunto sillä, joka täällä toisten painoa ja erilaisia ympärysmittoja kyselee. Ja sopivia vaatteita löytyy koosta riippumatta!
Naisia minun makuuni. Upeita ja aitoja.
Vierailija kirjoitti:
162 cm, 65 kg, Housut nykyään 42, paitsi jos väljä malli, jolloin S (missä ei mun mielestä mitään järkeä). Paidat M tai L.
Inhoan myös kireitä vaatteita
Mulla suunnilleen sama. Housut saattaa olla 42, muut vaatteet 38-40. Inhoan myös kinnaavia vaatteita. Vaikka en ole reitevä enkä persevä (95-80-95) kaikki farkut on liian kapeita reidestä, osaa ei saa edes ylös saakka. Eikä 50+ oikein voi käyttää enää ihan skinejä.
En ymmärrä miten 15kg painavampi voi käyttää samankokoisia ja jopa pienempiä vaatteita vaikka olisi kuinka erimallinen vartalo. Jossainhan ne kilot on?? Onhan toki ketjukaupoilla näitä kaapuja joissa s menee ihan hyvin mutta housut, hameet, jakut??
Vittu mikä järjen jättiläinen.