Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kesävaatteita pienirintaisen kannattaisi hankkia?

Vierailija
26.04.2017 |

Onko hyviä vinkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ja tiukat, mielellään kiiltäväpintaiset legginsit, väljä keltainen tai neonkeltainen paita jossa isot hihat. Näihin sopivat kengät.

Vierailija
2/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat ja tiukat, mielellään kiiltäväpintaiset legginsit, väljä keltainen tai neonkeltainen paita jossa isot hihat. Näihin sopivat kengät.

Miksi ihmeessä väljä paita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka tyköistuva paita ja väljempi alaosa. Kokemusta on. Hyvä ryhti. Ei pidä pukeutua säkkiin, vaan tuoda esiin hyviä puoliaan kuten, pienet ryhdikkäät rinnat. Katsokaa vaikka ballerinoista mallia. Itse suosin v-kaulaukkoa, joka ei ole paljastava, kunhan paita istuu tarpeeksi napakasti.

Vierailija
5/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisisaappaat, kissapuku, ruoska ja koppalakki.

M

Vierailija
6/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni v-aukkoiset yläosat ainakin sopivat pienirintaisille.

Vierailija
7/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä väljä paita?

Sopii yhteen noiden leggareiden kanssa. Voi myös käyttää lyhyttä mustaa toppia yläosana.

Vierailija
8/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia mistä itse pitää.

Vierailija
9/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinistuva toppi ja mahdollisesti ilman rintsikoita. Alaosasta on vaikea sanoa kun ei muuten tiedä miltä näytät.

Vierailija
10/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka tyköistuva paita ja väljempi alaosa. Kokemusta on. Hyvä ryhti. Ei pidä pukeutua säkkiin, vaan tuoda esiin hyviä puoliaan kuten, pienet ryhdikkäät rinnat. Katsokaa vaikka ballerinoista mallia. Itse suosin v-kaulaukkoa, joka ei ole paljastava, kunhan paita istuu tarpeeksi napakasti.

Pienirintaisellahan on yleensä kaunis ja hyvänmallinen lantio ja sääret. Miksi nimenomaan ne pitäisi kätkeä?

Vierailija
11/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin muusta vartalosta kuin niistä rinnoista. Pienirintainen voi olla mitä kokoa ja mallia vain.

Vierailija
12/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppinen pukeutuminen sopii hoikalle pienirintaiselle:

https://c1.staticflickr.com/6/5140/5445341465_ea082abb07.jpg

Vierailija
13/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian avonainen kaula-aukko. Rintamuksessa saa olla koristetta, näyttävä kuvio tai röyhelöä koska ei "hyppää silmille" jos tissit ovat normaalit tai pienehköt :)

Vierailija
14/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia mistä itse pitää.

Tämä on ehdottomasti tärkein! Millaisia vaatteita tykkäät ap pitää noin muuten?

Google-hakuun summer outfit, nii löytyy heti ihania asukokonaisuuksia!

Vierailija
15/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuva toppi ja mahdollisesti ilman rintsikoita. Alaosasta on vaikea sanoa kun ei muuten tiedä miltä näytät.

Samaa mieltä. Minä itse pienirintaisena rakastan kesää kun saa pukeutua niin että rinnatkin huomataan omina itsenään. Talvella on pakko käyttää jotain push up -liivejä jos haluaa että edes vähän erottuisi rinnat paksujen villapaitojen läpi.

Vierailija
16/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rantapukeutuminen? Millaiset biksut?

Vierailija
17/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kunto ja kroppa, terveelliset elämäntavat ja kauniisti päivettynyt iho niin voit juosta ulkona vaikka alasti. Itse tykkään sellaisesta vähän androgyynisestä preppy-poika tyylistä. Chino-shortsit, valkoinen perus t-paita, tennarit, ja pellavakauluspaita. Aurinkolasit, vaaleat surffilaineet ja pepsodent hymy. Vaikka tykkäänkin useimmiten pukeutua vähän poikamaisiin vaatteisiin ajattelin tänä kesänä ostaa jonkun valkoisen boheemin hippimekon ja olla ihan kommandona muuten.

https://www.google.fi/search?q=bohemian+dress&client=ms-android-huawei&…:

Vierailija
18/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites rantapukeutuminen? Millaiset biksut?

Topless jos vaan mahdollista.

Vierailija
19/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni v-aukkoiset yläosat ainakin sopivat pienirintaisille.

Itse pienirintaisena vihaan v-aukkoa. Ei niin terävä v-aukko (tää KiinaTrikoon Lisa-toppi esimerkiksi http://media.ginatricot.com/images/product/75251907302.jpg) on ihan hyvä, mutta terävä v tuntuu vain korostavan rinnattomuutta ja avoimempi v paljastaa rintarangan luut ja se näyttää musta (itselläni!) pahalta. V-aukko sopii mielestäni paremmin rintaville ihmisille.

Vierailija
20/21 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen voi pukea mitä vain vaikuttamatta tyrkyltä.