Onko teillä sellasia ystäviä, jotka rakastavat omaa peilikuvaansa ja hokevat toisinaan "no koska olenhan niin kaunis, hihih"
Sellaisia omaa naamaa pällisteleviä ihmisiä, jotka vielä vertailevat omaa ulkonäköään sinun ulkonäköösi todeten esimerkiksi että miten minulla onkin näin tuuhea tukka ja sinulla tuollainen hiirenhäntä. Hihhihhihhh ja kaikki miehet käy aina tuohon henkilöön niin kuumana, että sitäkin pitää olla todistelemassa koko ajan "joo ja sit se sano, että olen tosi kaunis nainen ja se olikin yks julkkis, hhiihihhiihhi"
Kommentit (12)
Typeryksiä ja omahyväisiä itserakkaita ihmisiä maailmassa riittää ja on aina ollut .Ei uutinen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ala-asteella?
Ystäväni on tainnut jäädä sille tasolle.
Yhdestä ystävästä on tullut tuollainen. Hänellä on aina ollut huono itsetunto (syömishäiriötaustaa), ja hän joutui huijarimiehen uhriksi, minkä jälkeen hänen itsetuntonsa on ilmeisesti romahtanut niin matalaksi, että pitää koko ajan korostaa itseään. Minua se yhtä aikaa säälittää ja ärsyttää.
Juu, pari entistä kaveria. Hassua kyllä kumpikaan ei ollut erityisen hyvännäköinen, mutta molemmat rintavia ja ulospäinsuuntautuneita eli miehiä riitti. Niitä omia rintoja piti korostaa koko ajan ja puhua niistä jatkuvasti. "Ei vitsi, tää ois niin nätti kevättakki, mutta kun on nää TISSIT hihihi!" Ois ehkä pitänyt vaan pamauttaa totuus, et kuule ihan perus losoperseisen naisen riippuvat litrahinkit tissiaknella sen sijaan et siedin hiljaa tota jankutusta...
Mulla on kaveri, joka on ap:n kaltainen. Sillä on jotenkin huono itsetunto ja se vääristelee muiden sanomisia ja tekemisiä ihan törkeenä.
Aika monen naisen maineen se on jollain tavalla pilannut. Se on oikea ihana kaikkien kaveri, mutta niin ketku etttääääh.... huuh huh hihihi.
Ei, onneksi. :D Jos olisi niin ei kauaa olis mun ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, pari entistä kaveria. Hassua kyllä kumpikaan ei ollut erityisen hyvännäköinen, mutta molemmat rintavia ja ulospäinsuuntautuneita eli miehiä riitti. Niitä omia rintoja piti korostaa koko ajan ja puhua niistä jatkuvasti. "Ei vitsi, tää ois niin nätti kevättakki, mutta kun on nää TISSIT hihihi!" Ois ehkä pitänyt vaan pamauttaa totuus, et kuule ihan perus losoperseisen naisen riippuvat litrahinkit tissiaknella sen sijaan et siedin hiljaa tota jankutusta...
No nyt tuli kyllä katkeraa tekstiä. Ootko tullu ajatelleeks et me isorintasetkin tajutaan että monet vaatteet ei vaan meille sovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli kyllä katkeraa tekstiä. Ootko tullu ajatelleeks et me isorintasetkin tajutaan että monet vaatteet ei vaan meille sovi?
No kuule tuo oli vaan yksi esimerkki. Ja kyllä, kyllä minä tajuan. T: N32 85DD 92 kg
Ei. Mutta itse olen tuollainen.