Kuinka kostean vapun aiot viettää?
Me lähdetään porukassa perjantaina mökille. Otan varmaan kevyesti perjantaina, ja sitten lauantaina juon aamusta iltaan. :)
Mitä suunnitelmia muilla on vapuksi?
Kommentit (20)
Kosteaa, jos sataa, muutoin kuivaa.
Erittäin kuiva vappu tiedossa. Ei ole kavereita keiden kanssa lähteä baariin ja yksin en halua/kehtaa lähteä. Joten kotona vietellään tämä(kin) vappu. N28
Ainoat tipat tulevat taivaalta.
Tällä kaavalla on menty jo pitkään.
Saa nähdä. Juomaa varmaan menee pe-su, mutta ei isoja määriä kerralla. En jaksa ikinä juoda paljon yhteen menoon.
Sen verran paljon ohjelmaa on koko vappuviikonlopuksi, että eipä tuossa hirveästi kerkeä ottamaan.:) Perjantaina ei oteta ollenkaan, koska pikkuveljeni tulee illaksi mun ja miehen luo ja ajateltiin ihan vaan syödä yhdessä ja pelailla vaikka nintendoa sekä pleikkaria.
Lauantaina käydään mun äidin synttäreillä päivällä ja sinä iltana ajateltiin sitten miehen kanssa "vappuilla" oluen, nakkien ja kahdestaan olon merkeissä.:D
Sunnuntaina on varattu löhöpäiväksi ja maanantaina mennään avustamaan yhdessä muutossa.
Elikkä lauantai tulee olemaan ainoa ilta, kun meillä juodaan mitään mehua väkevämpää. Ja minusta ainakin tuntuu tuo suunnitelma oikein hyvältä. Tarpeeksi on takana monta päivää kestäneitä, liiankin kosteita vappuja.
Sadevesi hiukset kastoi, sinä olit vierelläin.
Vierailija kirjoitti:
Me lähdetään porukassa perjantaina mökille. Otan varmaan kevyesti perjantaina, ja sitten lauantaina juon aamusta iltaan. :)
Mennään mun siskon luokse illaksi sunnuntaina, saunotaan, syödään munkkeja ja juodaan simaa. Mukaan tulee myös pari muuta tuttua, ja luultavasti os alkaa juomaan mutta minä en. Oon tiukalla lääkekuurilla flunssani takia, joten mä olen vapaaehtoinen kuski.
Huomenna teen simaa,muuta en juo.
Munkkeja vois myös tehdä jos tulee inspiraatio.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kuiva vappu tiedossa. Ei ole kavereita keiden kanssa lähteä baariin ja yksin en halua/kehtaa lähteä. Joten kotona vietellään tämä(kin) vappu. N28
Lähde mun kanssa mökille risusavottaan lauantaina?
Mökki ei ole vielä asuttavassa kunnossa joten ei pysty saunomaan eikä olemaan yötä,talkoisiin osallistuneille järjestetään bileet sitten kun mökki on kunnossa.
Mökki on puumalassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolle juomiselle joku järjellinen selitys.
Toivottavasti ei sada kun lähdetään lasten kanssa markkinoille. Illalla käyn aina suihkussa, silloin viimeistään kastun.
Olen raskaana ja laskettu aika parin viikon päästä. Simaa tekee mieli, mutta en taida kotitekoista uskaltaa ottaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolle juomiselle joku järjellinen selitys.
Vappuaatto on vasta sunnuntaina?
Niin hurjan vapun että syön yhden munkin ja sokeritonta limua.
Ehkä vappupäivänä voisin lähteä piknikille kattomaan näiden opiskelijoiden örveltämistä, mutta muuten alkoholi ei kiinnosta paljoakaan. Saa viilettää yo-lakki päässä.:)
Eihän ap vappu ole lauantaina, vaan -aatto on vasta sunnuntaina ja -päivä maanantaina...
Itse juon tod näk vähän kuohuvaa sunnuntaina ja ruuan kanssa viiniä. Maanantaina juodaan miehen kanssa shampanjapullo puoliksi Ulliksella.
Voi olla aika kostea, kun on luvattu räntää, vettä ja lumisadetta.
Räntää on luvassa.