onko jokin ehkäisypilleri sellainen mikä ei vie haluja
Otsikossa jo kysymys. Tarttisin ehkäisyn mut ainakin aiemmin ei ole enää haluttanut jos pillereitä syönyt
Kommentit (14)
Kaikki hormonaalinen ehkäisy vähentää haluja .
Jotenkin muistaisin et olis joku pilleri jossa vähemmän hormonia tms.??
Kortsun kanssa ei tunnu miehellä miltään enkä keksi mitään ehkäisyä : ( en halua et omat halut lähtee.
Hmm.. Kai tuo on henk.kohtaista mutta itse syön Cypretyliä/V-reyaa. Ja mulla on kyllä haluja :)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin muistaisin et olis joku pilleri jossa vähemmän hormonia tms.??
Kortsun kanssa ei tunnu miehellä miltään enkä keksi mitään ehkäisyä : ( en halua et omat halut lähtee.
Mies vain lykkii eikä itse saa? Jaksanpa epäillä.
Onko mies testannut laajasti kondomivalikoimaa? Eihän sitä nyt parin merkin kokeiltuaan voi kaikkia tuomita. Tilaatte netistä valikoiman kaikkea ja testaatte. Mies saa valita merkin, joka tuntuu hänestä parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Kai tuo on henk.kohtaista mutta itse syön Cypretyliä/V-reyaa. Ja mulla on kyllä haluja :)
Kiitos
On testattu erilaisia eikä tunnu miltään, lykkii juu eikä tuu mitään.
Käytän tasminettaa, sitä pienempihormonista versiota. Ei ole vienyt haluja, päinvastoin, niitä olisi vaikka muille jakaa :D
Saako pillereistä kelakorvausta vai maksaako tosiaan kympin kuussa?
Mulla on Cerazette ollut käytössä yli 10 vuotta, ei kuukautisia ja seksihalut huipussaan. Jos vielä lisääntyisivät, niin huh huh.
Kiva kuulla ettei vie haluja. Varailen siis aikaa terveydenhoitajalle vai lääkärille? Onko tosiaan noin kympin kuussa eikä saa korvauksia?
Jos pillerit eivät ole sairauden hoitoon niin itse ne on maksettava. Nykyisin syön Gestinyliä, maksaa n. 17e/3kk. Ennen söin Yaxeja ja ne olivat 54e/3kk
Sehän on eduksi ehkäisyn kannalta.