Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hankkia ekaa kertaa ikinä laastarisuhteen

Vierailija
26.04.2017 |

Poikaystävän kanssa oli pitkään raivoisaa vääntöä, puolin ja toisin huudettiin, että jätä mut rauhaan yms. mutta silti jatkettiin aina yhdessä. Nyt k*sipää ei enää vastaa mitään, joten minä aion hankkia laastarin. Miten sen teen? Ei kiinnosta mikään paneskelu, ja yksi hyvä naamakuvakin on vuoden 2015 lopulta joten pitäisi käyttää 10 h johonkin rasittavaan kuvaamiseen, jota inhoan. En siis ole lainkaan kuvauksellinen, mutta livenä olen hyvännäköinen. Nyt vain yksinkertaisesti tarvitsen laastarin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten hienoa, että kaikki ne itkut ja muut pahimmat tunteet tuli koettua suhteessa. Olen itkenyt muutaman kyyneleen, mutta koskaan ennen en ole eronnut näin "helposti" tunnepuolta ajatellen. Ap

Vierailija
2/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ex sai monet pakit naamansa takia, kertoi sen itse, joten onnea vaan jatkoon. :) Minä sentään lopulta ihastuin ja rakastuin ja yritin korjata asioita parhaani mukaan, vaikka tietenkin tappeluakin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fi taitaa olla oikea paikka kysyä tätä sillä ikää ei voi olla enempää kuin 15 v...

Vierailija
4/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha ap olet? 14? 16 peräti? Vähänkös olet nyt aikuinen!

No hanki laastari, mutta kerro jo heti alkuun, että et ole mitään muuta kuin kostamassa edelliselle, haluat hetken olla tosi tykätty ja vetää ihan överit kaikkien nähden.

Voi lapsikulta, sinulla on kova elämä edessä...

Vierailija
8/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha ap olet? 14? 16 peräti? Vähänkös olet nyt aikuinen!

No hanki laastari, mutta kerro jo heti alkuun, että et ole mitään muuta kuin kostamassa edelliselle, haluat hetken olla tosi tykätty ja vetää ihan överit kaikkien nähden.

Voi lapsikulta, sinulla on kova elämä edessä...

Ihan itseäni ajattelen ja vain itseäni. Mistä luulet exän saavan tietoonsa suhteen? Kaikki eivät ole somessa.

Vierailija
9/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku haluaa olla just sun laastarimiehes,joka palvoo just sua ku sulla on niin paha mieli ja ajattelet vain itseäsi...No,onnea etsintään,heh;)

Vierailija
10/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen odottamaan että nuo teini-iän hormonimyrskyt olisivat ensin ohi, ennen kuin yrität mitään ihmissuhdetta...

Vierailija
11/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen odottamaan että nuo teini-iän hormonimyrskyt olisivat ensin ohi, ennen kuin yrität mitään ihmissuhdetta...

Exä oli täydellinen opetus minulle! Ihminen voi esittää aivan mitä tahansa, vaikuttaa aivan miltä tahansa, mutta se ei ole totta. Minä luulin niin paljon kaikkea hyvää liittyen exään. Pikku hiljaa ne todelliset luonteenpiirteet puskivat kuitenkin esiin. Kiitos hänelle! Enää en kaipaa mitään vakavamielistä suhdetta.

Vierailija
12/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kostaa ihmiselle joka ei sinusta välitä. Luultavasti on vain hyvillään että sinulla on toinen ja pääsi sinusta helposti eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä