Mihin salaliittoteorioihin uskot?
Kommentit (37)
Ulvilakeissin takana oli isompi koneisto
Estonia upotettiin tahallaan, luulisin pommia. Monet kertoneet että alhaalta kuului jäätävä pamaus ja sitten alkoi tapahtua.
Ainakin siihen, että Kela alkoi ottaa huolekseen tt-tuen, jotta ihmisille ei vahingossakaan maksettaisi senttiäkään ylimääräistä. Tai edes sitä mitä kuuluu maksaa.
Se väitetty "ensimmäinen kuukävely" video on feikki. Nasa on kuvannut kyseisen videon yhdessä Stanley Kubrickin kanssa elokuvan "2001: Avaruus seikkailu" kuvauksissa. Elokuva on siis ilmestynyt vuonna 1968 ja Nasan kuukävelyvideo tuli vuotta myöhemmin 1969. Sattumaako?
Tämä myös selittää sen miksi kuussa ei ole haluttu käydä tuon jälkeen. Nasa pelkää että sen feikkivideosta paljastuu virheitä, jotakin mitä ei ole huomioitu studiokuvauksissa.
Kubrick on myös itse vihjaillut, että hän on ollut tekemässä Nasan kanssa kuuvideota. Aiheesta löytyy vaikka kuinka paljon materiaalia, varsinkin jos lontoo taittuu.
☭ 7217 ☭
Facebook on kunnon vakoiluohjelma. Sehän haluu kaikki sun tietos
Vierailija kirjoitti:
Facebook on kunnon vakoiluohjelma. Sehän haluu kaikki sun tietos
Halutkoon rauhassa.
AngelWithAShotgun kirjoitti:
Se väitetty "ensimmäinen kuukävely" video on feikki. Nasa on kuvannut kyseisen videon yhdessä Stanley Kubrickin kanssa elokuvan "2001: Avaruus seikkailu" kuvauksissa. Elokuva on siis ilmestynyt vuonna 1968 ja Nasan kuukävelyvideo tuli vuotta myöhemmin 1969. Sattumaako?
Tämä myös selittää sen miksi kuussa ei ole haluttu käydä tuon jälkeen. Nasa pelkää että sen feikkivideosta paljastuu virheitä, jotakin mitä ei ole huomioitu studiokuvauksissa.
Kubrick on myös itse vihjaillut, että hän on ollut tekemässä Nasan kanssa kuuvideota. Aiheesta löytyy vaikka kuinka paljon materiaalia, varsinkin jos lontoo taittuu.
Itse asiassa kuussa käytiin tuonkin jälkeen, 70-luvulla.
Voisin ehkä uskoa 9/11-insidejobiin, jos joku selittäisi, miten torneihin pystyttiin asentamaan räjähteet kenenkään työntekijän huomaamatta - ja miten kyettiin varmistamaan, että tehtävään räjähteiden asentajat eivät paljasta mitään...
AngelWithAShotgun kirjoitti:
* tirsk* niitä kuulentoja oli muuten kuusi.
Se, että Yhdysvalloissa ympärileikataan poikia, johtuu juutalaisten vaikutuksesta.
Ainakin lääkeyhtiöt levitti ebolan
Ainakin 911, Holohoax ja Moonhoax teoriat ovat monesti perusteltu todella uskottavasti ja monet faktat tukevat niitä teorioita.
Hitler ei tappanut itseään vaan pakeni johonkin ja eleli rauhassa vanhaksi mieheksi asti.
Marilyn murhattiin koska Kennedyt
Wtc torneihin asennettiin räjähtret koska kasaarisionistinen uusi omistaja teki tämän.Helposti,ei hän yksin toiminut eikä työajalla..Aikamoinen sattuma kun juutalaiset tuona päivänä olivat saaneet vapaata.Myös "juutalais"pojat olivat exaktisti kuvanneet täydellisestä kulmasta iskut ja naureskelevat haastatteluissa sitä kun ihmetellään.Ottaa vielä bushin poliitiikan mukaan ja syyn hyökätä ja sekoittaa asiat.Ja mistäköhän nämä käskyt bushillekin tulevat..sepä se.
Oon nykyään jotenkin vakuuttunut siitä että Michael Jackson elää vaikka ennen tirskuin koko ajatukselle.
Siinähän on kaikkee hämärää, sukulaiset naureskellut hautajaisissa, arkku ei ollut auki kertaakaan ja se ambulanssi ajo johonkin tunneliin josta salaisesti poistui joku.
No 9/11 on kyllä ainakin niiiiiiin selvä juttu
Mandela-efekti on kyllä todellinen mindblooooooow