Mitä käsilaukussa kuuluu etiketin mukaan olla?
Minusta käsilaukussa kuuluu olla virtalähde, kännykkä, avaimet, lääkkeet, vesipullo, Sveitsin armeijan linkkuveitsi, sakset,
köyttä, meikkejä, rahaa, pankkikortti, passi, suklaata,
paperia, kyniä, tussi,
kuukuppi, huuliharppu,
mittanauha ja kasvinsiemeniä.
Kommentit (43)
Pitsinenäliina ja lornjetti!
Meikit, puhelin, laturi, kuulokkeet, huulirasva, hiuslenkkejä, vesipullo, särkylääkettä ja lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Meikit, puhelin, laturi, kuulokkeet, huulirasva, hiuslenkkejä, vesipullo, särkylääkettä ja lompakko.
niin ja tampoonit.
Mulla oli mm. ruuvimeisseli ja nippusiteitä. (Nyt en käytä käsilaukkua, kun oon äitiyslomalla.)
Mikä helvetin käsilaukkuetiketti?? Jokainen roudaa sitä mitä haluaa.
Etiketin mukaan nenäliina ja huulipuna. Ja jos oot niin köyhä, ettei sulla ole omaa chaufööriä niin muutama kolikko taksi- ja tippirahaa. Ja jos oot niin köyhä, ettei oo hovimestaria tai taloudenhoitajaakaan, myös kotiavain.
Ap, oletko Hemulin ja Muumimamman risteytys? :)
Puhelin, lompakko, kuulokkeet, pieni lääkepakkaus, kampa, nenäliinapaketti, huulipuna ja -rasva, avaimet ja käsilaukkukoukku.
Mistään etiketeistä en tiiä enkä välitä, mutta mulla on aina
-kännykkä
-vesipullo
-lompakko
-vaippa
-kynä
-nippu kuusiokoloavaimia+minijakoavain
-muutama pala vessapaperia.
Liikutaan pääosin pyörällä ja joskus tarttee jtn kiristää, siksi työkaluja. Pieni vaiva pitää aina mukana, mutta iso vitutus, jos ei oo silloin ku tarvis... Vessapaperin kans sama homma 😂
Mitä helvetin lestoja täällä pyörii kun kondomeille annetaan alapeukkuja? Vai kuvitteleeko kaikki että paljaalla vaan vedellään?
ei ole vaikea tajuta miksi joka kolmannella on sukupuolitauti nykyään, kortsut ei kuulu vakio varustukseen.. huoh..
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko Hemulin ja Muumimamman risteytys? :)
Tsiisös.
Olen aina samaistunut Mymmeliin, vähän myös Tuittuun. :*
Puhelin, lompakko, tampaxit, nenäliinoja ja nyrkkirauta avaimenperänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin lestoja täällä pyörii kun kondomeille annetaan alapeukkuja? Vai kuvitteleeko kaikki että paljaalla vaan vedellään?
Ihan kaikki eivät ajattele, että kotoa lähtiessä on tarkoitus harrastaa seksiä random tyyppien kanssa.
Pippurisuihke ja raiskaushälytin. On vuosi 2017