En ole vieläkään saanut esitäytettyä veroilmoitusta, muita?
Onkohan vaan postin sähellyksistä kiinni, ettei ole tullut vai pitäiskö sen perään jo kohta alkaa kyseleen?
Kommentit (10)
Ei oo tullu mullekaan. Avomiehelle tuli ajat sitten.
Kirjaudu verottajan sivuille netissä. Voit tarkistaa ja korjata tietoja siellä.
Ootko muuttanut viime aikoina? Mulla on tällä hetkellä kotona kaksin kappalein vieraiden ihmisten veroilmoituksia, kun edellisten asukkaiden osoitetiedot eivät ole päivittyneet verotoimistoon saakka. Huomenna käyn etsimässä laatikon jostain jotta saavat mahdollisesti omansa...
Onpas outoa, mullekin aina ennen tullut jo viimestään puolessa välissä kuuta ja nyt ei vieläkään :o Ap
Ei oo tullu mullekaan eikä miehelle. Huhtikuun loppuun mennessä pitäis tulla joten eiköhän se 3 päivän aikana viimeistään tule.
Tytölle tuli. Mulle, miesystävälleni, eikä vanhemmilleni oo tullu. Tre
Vierailija kirjoitti:
Ootko muuttanut viime aikoina? Mulla on tällä hetkellä kotona kaksin kappalein vieraiden ihmisten veroilmoituksia, kun edellisten asukkaiden osoitetiedot eivät ole päivittyneet verotoimistoon saakka. Huomenna käyn etsimässä laatikon jostain jotta saavat mahdollisesti omansa...
Vajaa vuosi sitten muutin ja kaikki maholliset muuttoilmoitukset oon kyllä tehnyt ajoissa, että luulis nyt niillä siellä verotoimistossakin olevan oikeet tiedot, kun ainakin myös uusi verokortti tuli ihan nykyiseen osotteeseen vuoden alussa. Ap
Tänään tuli vasta mulle. Työkaverit puhui jo pari viikkoa sitten saaneensa.