Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut poistettiin kuntosalilta tänään

Vierailija
25.04.2017 |

Juttelin ehkä viisi minuuttia yhden tuttavan kanssa ja sitten tuli valvoja ilmoittamaan että paikka on vain kuntoiluun eikä muuhun oleskeluun. Ei voinut edes varoittaa niin olisin kyllä jatkanut kuntoilua saman tien. Harvinaisen niuho.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko lensit ulos 5 minsan juttelusta? Vaiha salia, sen ymmärtäisin jos ois joku käyny sanomassa, mutta en tuota ulosheittämistä.

Vierailija
2/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksat tuosta. Olisin itse haistattanut paskan. Vai tapahtuikohan tämä porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos olisit pitänyt laitteen varattuna ja siinä vaan odotellut ja jutellut, mutta jos noin vain juttelemisesta heitetään pihalle niin en ymmärrä. Urheilu on monelle sosiaalinenkin harrastus.

Vierailija
4/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Kyllä meidän salilla ihan rauhassa saa jutella muiden ihmisten kanssa, kunhan nyt ei jumita laitteissa samaan aikaan.

Vierailija
5/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä vähän vaan juttelen" on saattanut oikeasti tarkoittaa puolen tunnin kaakattamista.

Vierailija
6/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ennen sellaisella salilla jossa oli justiinsa tuollainen meininki. Sääntöjä noudatettiin ihan miten sattuu ja yleensä koskaan siihen ei puututtu. Sitten joskus tehtiin joku ihme tehoisku ja porukkaa heitettiin ulos ihan mitättömästä syystä.

Vierailija
7/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin ennen sellaisella salilla jossa oli justiinsa tuollainen meininki. Sääntöjä noudatettiin ihan miten sattuu ja yleensä koskaan siihen ei puututtu. Sitten joskus tehtiin joku ihme tehoisku ja porukkaa heitettiin ulos ihan mitättömästä syystä.

Täh? Millä salilla tuollaista meininkiä on? Anna vaikka joku vihje nimestä, jos et viitsi mainita.

Mä ymmärtäisin, jos ois sellainen sali, johon voisi vain jotenkin livahtaa maksamatta, ja sitten istuskelisi farkut jalassa jossain laitteessa höpisemässä ilman aikomustakaan treenata, mutta eipä tuollaisia paikkoja nykyään enää ole.

Vierailija
8/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut heitettiin kerran ulos, kun piereksin salilla kovaan ääneen. Olin äimänä!

Vierailija
9/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida nyt kertoa ihan kaikkea.

Vierailija
10/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, millä salilla olet käynyt?

Vierailija
11/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varasi salin suosituimman laitteen, jalkaprässin puoleksi tunniksi rupatteluun. Minäkin maksavana asiakkaana tapaan näitä laitteissa rupattelijoita, mutta eihän asiakas voi niille mitään. Kaikki respect kuntosalin henkilökunnalle.

Vierailija
12/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiakas käynyt itkemässä henkilökunnalle. Tuskin niitä muuten kiinnostaisi.

Vierailija
13/13 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasitko samalla laitetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä