Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paineen tunne alavatsalla ja alapäässä

40vee
25.04.2017 |

Ja yläpäässäkin kun alkaa ketuttaa tää.. puoltoista viikkoa takaisin alkoi alavatsaa jomottaa, pidin ovulaatiokipuna joita mulla aina on ollut ja sopi kiertoon. Jomottelu ja arkuus jatkui vaan seuraavanakin päivänä, lisäksi vatsa täynnä ilmaa ja nipistelyä taas muutamat päivät eteenpäin. Nyt kivut pois tuntuu vain paino ja paine alavatsalla ja myös alapäässä asti, et mitähän tää nyt vois olla ? Menkat oli normit viimeksi, kuparikierukka ollu pari vuotta, langat tuntuu, oon jo googletellu kaikkea mahd munasarjasyövästä kohdun ulkoisesta raskaudesta itse raskauteen..että olisko kokemuksia vastaavasta, tässä menkkoja ja gynelle pääsyä odotellessa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaus.

Vierailija
2/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika pieraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuraskaus.

Ei kiitos, 3 lasta ja ikääkin jo.. ostin tänään kuitenkin raskaustestin, gyne kysyy kuitenkin.. aamusti testaam, menkat pitäis alkaa to-pe

Vierailija
4/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika pieraista.

Hah, se auttoikin silloin kun oli ilmaa ;)

Vierailija
5/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani ajattelin ensin ovulaatiokipua, mutta sen olit jo ottanutkin huomioon. Ehkä joku kysta tai nesterakkula munasarjassa? Tuo kuparikierukka kyllä pistää myös ajattelemaan, sinullahan on siis vieras esine sisälläsi ja on tietysti mahdollista, että se aiheuttaa jotain vaivaa. Minulla on joskus nuoruudessani ollut kuparikierukka muutaman vuoden ja ainakin kuukautiset olivat silloin aika kivuliaat. Kivut loppuivat, kun kierukka poistettiin. Mutta turha googletella syöpiä ym., on todennäköisesti jotain paljon pienempää ja harmittomampaa.

Vierailija
6/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon luettuani ajattelin ensin ovulaatiokipua, mutta sen olit jo ottanutkin huomioon. Ehkä joku kysta tai nesterakkula munasarjassa? Tuo kuparikierukka kyllä pistää myös ajattelemaan, sinullahan on siis vieras esine sisälläsi ja on tietysti mahdollista, että se aiheuttaa jotain vaivaa. Minulla on joskus nuoruudessani ollut kuparikierukka muutaman vuoden ja ainakin kuukautiset olivat silloin aika kivuliaat. Kivut loppuivat, kun kierukka poistettiin. Mutta turha googletella syöpiä ym., on todennäköisesti jotain paljon pienempää ja harmittomampaa.

Mulla on ollu aina kuparikierukka ehkäisynä eikä mitään vaivaa. Muutenkaan ei ole ollut edes kuukautiskipujaan vain tuo ovis tuntuu enemmän tai vähemmän joka kuukausi varmaan siksi just stressaa yhtäkkii alkanu alavatsa kipuilu. Ultrattu kaksi vuotta sitten kun vaihdoin uuden kierukan, mut kai esim kystat voi kasvaa parin vuoden aikana.Kieltämättä tuntuu raskaudeltakin mut en haluu kertakaikkiaan uskoo et mulla olis niin huono tuuri ja olisin raskaana :(

Vierailija
7/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun tai virtsarakon laskeuma? Jos on sellainen, niin sitten se vaan yksi päivä alkaa tuntua just paineentunteena. 

Vierailija
8/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdun tai virtsarakon laskeuma? Jos on sellainen, niin sitten se vaan yksi päivä alkaa tuntua just paineentunteena. 

Ok kiitti, täytyykin googlettaa tääkin..

Vierailija
9/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi just paineentunteena. Kohtu oli laskeutunut. Onko sinulla pidätysvaikeuksia? Minulla oli vähän niitäkin. Olen tosin sinua vähän vanhempi, myös synnyttänyt nainen.

Vierailija
10/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myoma aihetti kipua ja paineen tunnetta, eikä mitään muuta oireitta. Piti lopulta leikata.

Vierailija
11/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymärrä kerta kaikkiaan naisia jotka antaa tunkea tuollaisen häkkyrän värkkeihinsä. Suostuisiko miehet ikiipäivänä siihen että penikseen tungetaan joku kuparihäkkyrä ehkäisykeinona?

Vierailija
12/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun laskeumaa veikkaan minäkin. Alavatsakipuja myös. Kävin gynellä ja sitähän se oli. Neljä lasta. Jos vähäistä, ei yleensä kai leikata tms. 

Jumppaliikkeet käyttöön. Auttoi parissa viikossa. Ja sitten taas jätin tekemättä.. ja taas tuntuu. Hyvä muistutus, jumppaamaan!

Vierailija
13/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi just paineentunteena. Kohtu oli laskeutunut. Onko sinulla pidätysvaikeuksia? Minulla oli vähän niitäkin. Olen tosin sinua vähän vanhempi, myös synnyttänyt nainen.

Ei ole ollut ja kun tsekkasin tarkemmin ei ihan täysin tuntunu et täsmäis oloon mut hyvä pitää mielessä tääkin kun pääsee gynelle asti.

Vierailija
14/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpö vaginassa.

Vierailija
15/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymärrä kerta kaikkiaan naisia jotka antaa tunkea tuollaisen häkkyrän värkkeihinsä. Suostuisiko miehet ikiipäivänä siihen että penikseen tungetaan joku kuparihäkkyrä ehkäisykeinona?

Niinpä, itse en suostuisi syömään päivääkään ,puhumattakaan vuosikausista, keinotekoisia kemikaalihormoneja.. ne harvat miehet kun suostuu on yleensä kaapin kokoisia salityyppejä..

Vierailija
16/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut ja kun tsekkasin tarkemmin ei ihan täysin tuntunu et täsmäis oloon mut hyvä pitää mielessä tääkin kun pääsee gynelle asti.

Toivotaan, että sulla on jotain jumppaamalla korjattavaa. :) Mulla oli myoomia ja kun ei ollut hormonaalista ehkäisyä, niin vuoto tuli runsaammaksi. Kohdunpoisto hoitona. 

Vierailija
17/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdun laskeumaa veikkaan minäkin. Alavatsakipuja myös. Kävin gynellä ja sitähän se oli. Neljä lasta. Jos vähäistä, ei yleensä kai leikata tms. 

Jumppaliikkeet käyttöön. Auttoi parissa viikossa. Ja sitten taas jätin tekemättä.. ja taas tuntuu. Hyvä muistutus, jumppaamaan!

Ilmeisesti tarkoitat lantionpohjajumppaa ? Olen aika säännöllisesti treenannu niitä ja uskoisin et ne on ihan ok kunnossa.

Vierailija
18/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan mullakin olla jotain tollasta alkavaa kohdunlaskeumaa tai jotain? Jaiks. Viimeksi ovulaation aikaan tuli yhtenä päivänä kävelyllä sellainen paineentunne alapäähän kuin muutama päivä ennen synnytystä tuli. Se kesti hetken ja tein sitä lantionpohjajumppaa ja se meni sit ohi alle puolessa tunnissa onneksi.

Raskaana mun ei pitäisi olla ja yksi 2-vuotias lapsi on, ikää mulla 35. Lantionpohjajumppa jäänyt tosi vähiin, käytännössä olemattomiin... :-/

Miten ja paljonko sitä olisi hyvä tehdä?

Vierailija
19/19 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei mikään muu ole auttanut myooman aiheuttamiin jatkuviin kuukautishäiriöihin. Ennemmin kierukka kun että vuodan kuin ammuttu! Pieni vaiva jatkuviin kuukautisiin nähden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi