Oletko jättänyt juhlia tai muita tilaisuuksia väliin ylipainon takia?
Kokemuksia?
Itse olen lihonut hirveästi ja tekisi mieli jättää sen takia vappujuhlat väliin... Ei tee mieli näyttäytyä ihmisten ilmoilla näin lihavana. :/
Kommentit (13)
Oon, kun pitkästä aikaa puin juhlavaatteet päälle ja näky oli järkyttävä. Valtava maha röllykkä, irvistävät paidannapit oli tuloksena. Jotenkin sitä vaan kielsi tosiasiat ennen kuin ne tuli peilistä vastaan. Jäin kotiin itkemään.
Se on pahinta kun kokeilee juhlamekkoa joka on vielä edellisenä vuonna mahtunut hyvin päälle ja enää ei mene väkisinkään :(
Olen paisunut huomattavan paljon viimeisen parin vuoden aikana kortisonin ansiosta. Ainoastaan lähisukulaisten hautajaisiin olen osallistunut, muuten en koska meillä on suvussa niin inhottava tapa että kaikkia valokuvataan. Olen muuten ihan sinut itseni kanssa koska kortisonia ei välttämättä tarvitse lopun elämää syödä mutten myöskään kaipaa valokuvia muistoksi tältä ajalta.
Entäs laihtuneena? On tosi "ylentävää" kun ihmiset kehuvat ja ilahtuvat kun olet vihdoin ihmisen näköinen, koska ennen olit kammottava ja sinua oli vaikea katsoa.
No en tietenkään. Kyllä niitä juhlavaatteita saa isojakin kokoja. Jos joskus harvoin juhliin pääsee, niin mitä helvetin väliä sun läskeillä on?
En oo jättänyt, mutta tosi koville on ottanut.
Ymmärrän myös, että osalle ihmisistä saattaa olla ihan vastenmielistä nähdä näin lihavaa ihmistä, joka sitten toetysti vielä helpommin haisee hielle yms. Suurin osa ei varmaan piittaa, mutta kyllä osaa häiritsee.
Jätin mm. luokkakokouksen väliin. Nyt jo huvittaa kun mittani oli silloin 163/63. Kävin vielä kuntosalilla eli vartaloni oli ihan hyvä. Olen joskus laihduttanut kaverin häiden takia kymmenen kiloa. Yhdessä vaiheessa lihoin enemmän eli olin noin 75-kiloinen ja silloin kävin kyllä ulkona todella harvoin. Kun laihduin niin aloin käymään useammin. Nykyään en ole niin tarkka, mutta toki yritän pysyä normaalipainossa ihan terveyden takia.
Jätin yhdet sukulaislapsen juhlat väliin. Itse juhlakalun kanssa olen kyllä tekemisissä, sovittiin että lähetän vain lahjan. Mutten kestänyt ajatusta juhlista täynnä ihmisiä, jotka ovat viimeksi nähneet minut 30 kg sitten. Onhan tämä noloa, muuten elän kohtuullisen normaalia elämää kiloineni.
Vaikka kuinka monta kertaa. Onneksi olen sittemmin laihtunut normaalipainoon. Mutta kun ylipainoa oli +30kg niin en kehdannut nähdä kavereita oikeastaan koskaan.
Joo. Hirveää katsella itseään kuvista jälkeenpäin. Poistan aina kuvista tägäykset itsestäni jos joku niitä laittaa fb:ssä tai instassa. Helpompi olla vain menemättä kun ei siellä juhlissa vaan ole hyvä ja rento fiilis. Pahinta on etkot jossain pienessä yksiössä, jossa oma jättikoko vain korostuu.
Up