Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko laista? kerro laiskuutesi huippu

Vierailija
25.04.2017 |

aloitan: jos olen illalla vessassa käydessä menossa suoraan nukkumaan, en useinkaan vaivaudu nostamaan enää alkkareita ja sukkiksia ylös vaan kävelen normipyyhkimisten ja käsienpesun jälkeen makuuhuoneeseen vaan.

toinen: keittiömme on n. 15 metriä työpöydästäni, joten pöydälläni on sokeriastia, mikäli unohdan keittiössä kahviin sitä laittaa. lisäksi olohuoneen kahvipöydällä on ylimääräinen pullonavaaja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää... näköjään myös niin laiska etten vaivaudu edes oikolukemaan otsikkojani julkisilla nettipalstoilla... :D

Vierailija
2/5 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on 50 metriä alaovelta, mutta pyydän miestä tuomaan kotimatkallaan ostokset, vaikka joskus joudun syömään näkkäriä lounaaksi kun ei ole muuta enkä jaksa vaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin laiska, että keitän teeveden illalla valmiiksi, ettei sitä tarvitse aamulla kuin lämmittää...

Vierailija
4/5 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissa yrjöää lattialle tai matolle, annan sen kuivua siihen ja puhdistan joskus kun jaksan. Jos yrjöää sänkyyn, sen pyyhin heti mutta en välttämättä vaihda puhdasta lakanaa tai pussilakanaa.

En laita vessapaperirullaa siihen telineeseen, vaan pidän lattialla.

En laita tyynyä tyynyliinan sisään, vaan siihen päälle vain. Joskus kun pitäisi vaihtaa uuteen, käännän vain liinan toisinpäin.

t.Yksinasuva nainen, 38 vee

Vierailija
5/5 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelen kaikessa mahdollisessa, olen siis peruslaiska, mutta mikään ei yllä ylitse muiden.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi