Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet yökylään, oletatko saavasi täyden palvelun?

Vierailija
25.04.2017 |

Jos menet yökylään esimerkiksi perhetutulle, kavereille tai sukulaisten luo. Mitä oletat saavasi? Aamupalat, lounaat, päivälliset, iltapalat? Tiskit tiskaa joku muu? Pyyhkeet ja hygieniatarvikkeet lainaa isäntäväki?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä muutamissa paikoissa joissa käyn yökylässä oletan saavani täyden ylöspidon. Tapanani on silti ottaa omat hygieniatarvikkeet, pyyhe, toisinaan lakanatkin. Ruoka tehdään tavallisesti yhdessä, mikä onkin paras osa vierailua. Vien aina jotain yhteisesti syötäväksi ja pitemmällä vierailulla tarjoudun maksamaan jonkin ruokakaupassa käynnin. Toisten siivousrutiineissa vieras on yleensä vain tiellä, mutta olen osallistunut huonekalujen siirtelyyn, mattojen kantamiseen ja ulkoiluttanut imuripelkoista koiraa.

Vierailija
22/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule osataan ilmottaa, otetaanko mukaan vai tarjotaanko lakanat ja pyyhkeet. Parhaat shampoot piiloon ja halvat esille. Sovitaan syödäänkö etukäteen vai tehdäänkö ruokaa. Illanistujaisissa suolasta pöydällä. Nälkäinen tekee itse leivät ja aamupala on miten on.

Piilottaako joku oikeasti shamppoita ennen vieraiden tuloa? Olen äimistynyt.

Siinä vaiheessa kun karvanen setä lainaa 10 vuotiaalta selän pesintä ja itket kun siinä on karvoja, niin oppii piilottamaan ne hygieniatuotteet jotka on henk. koht.

Jotkut myöskään ei lue jos sattuu olemaan erikoisempaa esim. koirashampoo ja sitten ihmetellään minkäslaisia tuotteita sitä käyttikään, kun ei ollu lasit päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla