Varattu mies mustasukkainen
Töissä alkaa mennä jo ihan hulluksi. Työkaveri, varattu mies, on mustasukkainen minusta, jos käyn treffeille. (olen siis sinkkunainen). Tivaa ja kyselee olenko menossa ja treffien jälkeen kyselee, että miten meni. On ilmeisesti ottanut salaa pari kuvaa minusta. Koskettaa jokaisessa mahdollisessa tilanteessa ja tulee liian lähelle.
En todellakaan flirttaile tälle miehelle. Minulla ei ole mitään varsinaisesti niin vahvaa, että voisin nostaa kissan pöydälle. Olen sanonut, että en pidä koskettamisesta ja henkilökohtaiset asiani eivät kuulu muille. Muistutan häntä vaimosta eli otan vaimon usein puheeksi.
Pitääkö tässä mennä pomolle puhumaan vai saisiko tilanteen jotenkin muuten ohi?
Kommentit (5)
Älä kerro mitään henkilökohtaisia asioitasi hänelle. Silloin ei voi kysyä miten meni treffeillä, kun et niihin ensimmäisiin tivauksiinkaan vastaa. Jos miehellä on joku päähänpinttymä, suht koht suoratkin kommentit voivat mennä sen piikkiin, että rakkaudesta se hevonenkin potkii ja vain kiinnostuksen takia jotenkin kiusoittelet. Vakava ilme siis, kun tulee mikä tahansa henkilökohtainen asia puheeksi. Siis ihan vaikka katsottu tv-sarja tai lounasravintola jossa söit. Tee täysin selväksi, että keskustelet vain työhön liittyvistä välttämättömistä asioista.
Mustasukkaisuus on ehkä väärä sana. Tivaa kuitenkin noista treffikumppaneistani, hermostuu jos saa kuulla tapailustani, on jopa rähissyt asiasta ja ivaa treffikumppaniani. Koen olevani vähän hankalassa paikassa, koska mies vakityössä, hyvin pidetty meillä. Minä melko uusi tulokas, oman alan työt kivenalla eikä mitään vakipaikkaa ole tiedossakaan. Pomo ja tämä mies hyvät kaverit keskenään.
Ap
Mikä ala? Ravintola-alalla jotkut miehet haalivat "haaremin" eli nuoremmat nätit tytöt kerätään omaan vaikutuspiirin ja "kuuluvat" tälle sankarille. Ihan sama mikä ikä tai siviilisääty SIIS tällä hemmolla :D Tyhmää hommaa, älä lähde tuohon mukaan.
Mistä tämä henkilö tietää, että olet menossa treffeille tai käynyt treffeillä? Vai asutko niin pienellä paikkakunnalla, että siellä kaikki tietää toisten asiat paremmin kuin asianomaiset itse? Jos asia on näin, kannattaa järjestää ne treffit niin ettei kylän juoruakat/-ukot saa tietoa niistä.
Otsikko olisi ehkä paremmin sopinut olemaan ''Työkaveri käyttäytyy hyvin epäsopivasti''.
Olen melko nuori, eikä tällaista ole koskaan ennen ollut.
Ap