Rintojen herkkyys katoaa iän vai synnytysten myötä?
Olen erottuani ollut eri-ikäisten naisten kanssa ja huomannut että useimmiten nuoret synnyttämättömät naiset ihan värisevät rintojen käsittelystä erityisesti imemisestä. Sitten synnyttäneet nelikymppiset ovat kuin ei mitään. Viekö ikä vai synnytys rinnoista herkkyyden vai onko tämä vain sattumaa minun kohdallani?
Kommentit (12)
Ei hajuakaan, näin 35-v, 2 lasta ja rinnat on superherkät. Jos mies näpelöi niitä liian kauan, niin se kääntyy kiihotuksesta ärsyyntymiseen :D Koska se jatkuva ärsytys alkaa tuntumaan epämukavalta jossain vaiheessa.
Varmaan iän mukana kaikki herkkyys heikkenee
No ei mulla vaan. Opin rinnoista nauttimaan 7 vuoden imetysten aikana.
t. nainen 49v
No itse olen yli nelikymppinen synnyttänyt nainen, ja saan useita peräkkäisiä orgasmeja rintoja hyväiltäessä. Jos jotain muutosta on tapahtunut iän myötä, niin ilmiö on voimistunut, ei vähentynyt.
Eiköhän kyse ole yksilöistä.
Kolmen lapsen jälkeen ei tuntoherkkyys kuin voimistunut. Voin kymmenen vuoden päästä tulla kertomaan onko vastaus ikä.
N31
Mulla ovat ainakin herkemmät kuin ennen
Mulla etenkin viimeisimmän raskauden jälkeen 40-vuotiaana tunto on herkimmillään kuin koskaan.
Omat kokemukset samat kuin ap:lla. Kaipa se on se imetys mikä vie herkkyyden ja sen eroottisen väreen useimmilta naisilta rinnoista. Tässä ketjussa nähdään taas ilmiö jossa naiset puhuvat todellisuutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iän mukana kaikki herkkyys heikkenee
No naisilla sinakin tunnetusti mm. orgasmiherkkyys lisääntyy iän mukana.
En pidä enää rintojen imemisestä, kuten nuorempana. Tai sitten en silloinkaan pitänyt, mutta en enää muista sitä. Rintojani saa hyväillä käsin, mutta imeminen ei kiihota lainkaan. Olen synnyttänyt ja imettänyt yhden lapsen, olen nelikymppinen. Tykkään kyllä rakastelusta ja saan orgasmin useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukset samat kuin ap:lla. Kaipa se on se imetys mikä vie herkkyyden ja sen eroottisen väreen useimmilta naisilta rinnoista. Tässä ketjussa nähdään taas ilmiö jossa naiset puhuvat todellisuutta vastaan.
Tämä on keskustelupalstoilla tosi yleistä. Seksiaiheissa tuntuu jopa korostuvan. Väite voi olla mikä tahansa, esimerkiksi: "Vain harvat naiset kykenevät emätinorgasmiin, suurin osa tarvitsee klitoriksen kiihotusta lauetakseen", niin jo löytyy kauhea määrä naisia, jotka toitottavat, että kyllä minä vain laukean pelkällä panolla enkä tartte mitään esileikkejä tai klitoriksen koskettelua koskaan.
Molemmat varmaan vaikuttaa osaltaan. Jos muistelee teininä millaiset värinät pojan käsi paidan alla aiheutti. Ei sellaista aikuinen nainen pysty kokemaan.