Kuopion varastotilaan lukituista pikkulapsista:osasivat lukea?!! Spekua
Alle kouluikäisiä...
4? 5?6? Että ihan lukea osataan että rokkistara luki paidassa.
Mitä pikkukakarat tekee keskenään kodin ulkopuolella??
Kasvatin kaksi lasta yksin, enkä koskaan jättänyt hetkeä vartioimatta alle kouluikäistä.
En väitä tätä juttua lasten höpinäksi, mutta ei tämä ensimmäinenkään keksitty juttu lasten suusta olisi jos sellaiseksi paljastuu
Kommentit (12)
Mitenkä alle kouluikäinen ei osaisi lukea jos on itse oppinut? Millä sen voi estää?
Jos kakara osasi lukea, niin olettiko vanhempi että pärjää katsomatta ulkona?
Esikoinen oppi lukemaan kesällä ennen eskarin alkua. Oli silloin 6v. Naapurin poika luki sujuvasti 4v ikäisenä. mikä tuossa on ihmeellistä?
Mä opin lukemaan 5v. Samoin mun sisarukset.
Omat ovat lukeneet nelivuotiaina ja tiedän paljon muitakin. Yli puolet osaa alle kouluikäsinä.
Mutta muuten tarina on tietysti soopaa.
Ja alle kouluikäinen saa ja pitääkin olla jo jonkin verran omillaan kotikulmilla. Ihan omassa pihassahan nämä olivat olleet.
mikä siinä jutussa nyt on ollu epäuskottavaa sitten?
Lapsia ei siis lukittu siihen verkkokoppin jutun mukaan, vaan tavallisen varastotolaan vievän oven taa.
Kakaroita on oikein kaksin kappalein muttei saada ovea auki.
Erikoista.
Joko tästä ei mystisesti kuulla enempää tai ei löydy ketään?
Tyttölapsia??
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä alle kouluikäinen ei osaisi lukea jos on itse oppinut? Millä sen voi estää?
Outoa, että epäillään ettei alle kouluikäiset osaisi lukea. Itse opin 5-vuotiaana, samoin mieheni. Lapsistamme toinen oppi 5-vuotiaana, toinen 3-vuotiaana. Eskarissakin oetetan lukemaan ja koulunsa aloittavista ekaluokkalaisista iso prosentti osaa jo lukea, ainakin auttavasti.
Lapset olivat 6 ja 7 vuotiaita, kertoo Iltalehti, joten hyvin osaavat jo lukea.
Eskareista yli puolet lukee.
Ja kyllä jo 5 ja 6 vuotiaat ulkona yksin voi olla.
Omat lapseni lukeneet jo neljän vanhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että epäillään ettei alle kouluikäiset osaisi lukea. Itse opin 5-vuotiaana, samoin mieheni. Lapsistamme toinen oppi 5-vuotiaana, toinen 3-vuotiaana. Eskarissakin oetetan lukemaan ja koulunsa aloittavista ekaluokkalaisista iso prosentti osaa jo lukea, ainakin auttavasti.
Hihih juu, meidän lapsipa luki jo syntyessään!!
Ei tuo lukeminen ole epäuskottavin asia tässä jutussa.