Haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa ja olen itse nainen
Kommentit (12)
No millainen nainen olet? Kyllähän sitä lesboseksiä on tarjolla mutta ei ihan jokaiselle naiselle vain siksi koska hän sellaista sattuu haluamaan. Pitää täyttää tietyt laatukriteerit.
Niin ja mun mies sen naisen mulle hommasikin alunperin. :)
N35
Vierailija kirjoitti:
No millainen nainen olet? Kyllähän sitä lesboseksiä on tarjolla mutta ei ihan jokaiselle naiselle vain siksi koska hän sellaista sattuu haluamaan. Pitää täyttää tietyt laatukriteerit.
Minua ei kiinnosta seksi naisen kanssa mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että millaisia nuo laatukriteerit ovat? Edellyttävätkö naiset ihan samanlaisia asioita kuin miehetkin jotta olisivat halukkaita seksiin jonkun naisen kanssa vaiko ihan erilaisia? Saako esim. isotissinen nainen helpommin naista?
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne
Minne sinne?
ap.
Munkin on myönnettävä fantasioivani seksistä naisen kanssa. Olen siis onnellisesti miehen kanssa naimisissa, enkä häntä pettäisi tässä tilanteessa missään tapauksessa, mutta fantasiani se on. En sitten kuitenkaan tiedä olisiko musta siihen, jos tilanne olisi toinen ja mahdollisuus tulisi.
Mieti nyt ensin ihan tarkkaan, onko se vain fantasia vaiko oikeasti haluamasi asia? Jos toteutat sen, pystytkö sen jälkeen elämään itsesi kanssa? Oletko muutoin ahdistukseen taipuvainen ja saattaisitko joskus kovasti ahdistua kokeilustasi?
Jos vastaat joo, joo, ei, anna palaa.
Jos olet parisuhteessa, niin kannattaisi jutella sen puolison kanssa ensin. Jos olet sinkku, niin mieti haluatko oikeasti toteuttaa asian vai olisiko se parempi pitää fantasiana. No itseasiassa tämä kannattaa tehdä joka tapauksessa.
Jos vielä haluat jatkaa, niin sitten vain miettimään mikä on sopiva seuran etsimiselle, Tinder, perinteinen seuranhakuilmoitus vai baarista metsästys.
Hei jos oikeasti sitä haluat, niin toteutukseen ehdottomasti!! Itse olen pari kertaa kokeillut, ja suosittelen täysillä ;)
Vaikka parisuhteen haluankin vain ja ainoastaan miehen kanssa.
-N35