Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näköjää mulla oli sitten keskenmeno vaikka luulin vaan että menkat alkaa myöhässä

Vierailija
25.04.2017 |

Eli mulla oli kuukautiset 9 päivää myöhässä, luulin että jäi pois stressin ja ahdistuksen takia mutta nyt tajuan että saattoi olla muutakin. Eilen "menkkojen" alkaessa aivan jäätävästi verta ja kivut niin kovat että lähti vasta pois kun olin vetänyt kaksi 1000mg kipulääkettä vaikka yleensä pärjään yhdellä 400mg buranalla menkkakipuun. Tänään ei sitten tule verta kun vain vähän ja alavatsa on ihan turta vaikka yleensä vielä toisenakin päivänä sattuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä aika paljon keskenmenolta,sattuiko munasarjoihin? Siinä tapauksessa sulla saattoi olla kohdun ulkopuolinen raskaus ja tuli keskenmeno, silloin tulee yleensä paljon verta.

Vierailija
2/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan "normaali" keskenmeno tuossa pari vuotta sitten, ja kipu oli aivan järkyttävä.

Vedin maksimiannokset Panadolia ja Buranaa tuon yhden päivän aikana. Verta tuli myös todella runsaasti. 

Eli välttämättä kyseessä ei ole ollut kohdunulkoinen raskaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus muutenkin noin jos alkaa myöhässä, voi olla ihan siis myöhässä ja sen takia helvetilliset ilman keskenmenojakin.

Vierailija
4/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joskus muutenkin noin jos alkaa myöhässä, voi olla ihan siis myöhässä ja sen takia helvetilliset ilman keskenmenojakin.

Joo en välttämättä ajattele että olisi ehdottomasti keskenmeno mutta tuntuu hieman siltä. Mielialakin ollut ihan ollut ihan sekaisin viikon verran vaikka yleensä menkat ei mulla siihen vaikuta samalla tavalla kuin moniin muihin naisiin.

Vierailija
5/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation pois jääminen aiheuttaa myös menkkojen myöhästymistä ja runsaita kivuliaita kuukautisia (kun se limakalvon on poikkeuksellisen paksu). Asian voi kyllä helposti testata herkällä raskaustestillä, jos asia mietityttää.

Vierailija
6/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenot ovat todella yleisiä.

Muistaakseni 60% raskauksista menee kesken ihan alkuvaiheessa ja useimmiten huomamatta.

Prosentti voi olla korkeampikin (kauan sitten luin sen tutkimuksen).

Ja ihan varmasti se on korkeampi niiden kulttuurien parissa, joissa serkusavioliitot ovat tyypillisiä.