Kim Kardashian rannalla. Muokkaamattomat kuvat.
Ei näytäkkään tuo ääs niin hyvältä :S
Kommentit (22)
Huh, mikä selluliittinen tyynyperä. Kuinkahan paljon se on maksanut tuosta perseestä :D
En kyllä jaksa uskoa että tuo mötikkä olisi ihan luomuhanuri
https://mobile.twitter.com/TheCeleb_Zone/status/856588368477650945
Tuossa myös samat kuvat.
En ymmärrä miksi joku haluaa tuollaisen ahterin. Eihän tuo sovi sen muuhun vartaloon ollenkaan.
Edestä näyttää hyvältä, mutta sitten, kun kääntyy... Eipä käy kateeksi.
Navasta alaspäin rumaa katottavaa!
Malttiatoisten vartalon arviointiin!
En tiedä hänen ahterinsa aitoutta, mutta ainakin Brasiliassa todella oli tyttöjä ja naisia varustettuna samanlaisilla pyllyillä ja ihan luomuja siis olivat. Ja juuri vastaavalla tavalla näytti siltä kuin ahteri olisi ollut eri paria muun vartalon kanssa.
En tykkää siis itsekään kyseisestä mallista, mutta voi olla ettei ole itse pyrstöään valinnut!
No mistäs tietää vaikka nuokin kuvat olisi käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Malttiatoisten vartalon arviointiin!
En tiedä hänen ahterinsa aitoutta, mutta ainakin Brasiliassa todella oli tyttöjä ja naisia varustettuna samanlaisilla pyllyillä ja ihan luomuja siis olivat. Ja juuri vastaavalla tavalla näytti siltä kuin ahteri olisi ollut eri paria muun vartalon kanssa.
En tykkää siis itsekään kyseisestä mallista, mutta voi olla ettei ole itse pyrstöään valinnut!
Mistä tiedät luomuuden _Brasiliassa_? Onko mitään käsitystä siitä, miten yleistä plastiikkakirurgia on siellä?
No ehkä just latinoilla ja afrikkalaisilla on tollaisia luomutakapuolia, mutta Kimillä ei tosiaankaan. Ihan normaalivartaloinen on ollut aikoinaan...ja sama on tapahtunut Khloelle ja Kylielle. Eli täytteitä, rasvansiirtoa tms. Mutta mikäs siinä jos itse tykkää, makuja on monia!
Mä olen jotenkin ollut siinä käsityksessä, että Kimissä olisi afrikkalaista verta. Meinaan ei sen äidinkään persaus mitenkään hento ole. Kyllä tuo on luomu.
Wikipedian mukaan on armenialais/britti/irkku/skotti/hollantilaisperimää. Ei oikein selitä persausta.
Ihan karmee!!!! Jopa mun on paljon nätimpi!
Mulla on viis kertaa pienempi perse mutta kymmenkertaisesti enemmän selluliittia kuin Kimillä. En siis valittaisi jos saisin vaihtaa Kimin vartalon omaani.
Järkyttävän ruma. Rahalla ei todellakaan saa kaikkea...
Se on vanha horo jo.