Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Alexandrova on niiiiiin tylsä

Vierailija
24.04.2017 |

Miksi ihmeessä se on telkussa tai ees radiossa? Ei mitään sisältöä sen puheessa.. Ei mitään oivaltavaa vaan samaa mannapuuroa tulee ku suunsa avaa. Ei fiksuja eikä hauskoja tarinoita... Siksi loppu suomipopin iltäpäivän kuuntelu ku tuo sinne tuli. Tylsyys.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne on jotenkin tosi pösilö parivaljakko, ihan yhtä tyhmiä molemmat.

Hokevat aina kuinka kaikki elämässä nykyään tapahtuu somen kautta, minkälaisen kuvan saat Instaan jne.  No ei helvetti suurimmalla osalla kuitenkaan tapahdu vaikka heillä tapahtuu. Dubaikin oli tyyliin sitä millaisia kuvia sa Instaan. Ja joku Dubai. Hehkuttivat sitä kuin jotain taivasta maan päällä eikä hienompaa ole

Ovat vielä aamulypsyläisiäkin pahempia mainostamaan omia ohjelmiaan.

ja ne jutut muutenkin. Ei jestas. Joka päivä jotain seksigalluppia, tänään oli jotain keskimääräinen aika yhdynnälle ja sitten sitä mietittiin ees ja taas. 

Vierailija
22/63 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen taso on ihan nolla. Vasta mietti Jenni siellä radiossa voisko jättää naapurille avaimen ku lähtee reissuun. Daaaaa no voisko? " Joo ku kylhän sitä sit tietäs kuka on varastanu jos jotain katoaa.." What. Vaihtu kanava todella nopeaa.... Ihan ku teini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen pitkiä työmatkoja ja radio soi tietenkin jatkuvasti. Suomipopin iltäpäivän kuuntelu loppui siihen kun kyseinen daami siirtyi juttuineen sinne. Yksinkertainen.

Vierailija
24/63 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vinkata tämän palautteen kanavalle. Saisivat iltapäiviin jotkut paremmat juontajat vihdoin...

Olis ihan mielenkiintoista tietää nykyistä ip-ohjelmaa kuuntelevien ihmisten koulutustausta :D Ei kukaan mitään peruskoulua enemmän opiskellut VOI kuunnella sitä kaikkea.

Vierailija
25/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tätä samaa. Jostain syystä tuntuu olevan suosittu.

Vierailija
26/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jennillä on tosi hauskat jutut. Just sellasta normaalia perheilyä ja matkustelua. Pitääkö aina olla politiikkaa tai muuta?

Vierailija
27/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jennillä on tosi hauskat jutut. Just sellasta normaalia perheilyä ja matkustelua. Pitääkö aina olla politiikkaa tai muuta?

Minusta taas moneen kertaan kuullut jutut muka hienoina oivalluksina. Semmosta turhanpäiväistä lässytystä. Tarkoituskin on ilmeisesti olla "helposti kuunneltavaa", mutta kun siibnä ei ole mitään sisältöä.

Tajuttoman kaunis nainen on kyllä.

Vierailija
28/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sanoi tänään "1 % sadasta naisesta"

Öö? Yksi sadasta TAI yksi prosentti, olisi pitänyt sanoa. Tällaista ei vaan pysty kuuntelemaan!

Vierailija
29/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on nätti tyttö ja sattui hurmaamaan oikean tyypin.

Vierailija
30/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onhan se vähän rasittava eukko, mutta totuuden nimissä Jenni on aika tyypillinen nainen sarjassa: naiset joille on suotu ulkonäköä ja viehätysvoimaa. Ei hänen tarvi älyllä loistaa, ja se on nimen omaan juuri siitä kiinni. Kaikki sammakot mitä hän suustaan aina silloin tällöin päästelee johtuu harjoituksen puutteesta, kun ei kerran tarvi. 

Vierailija
31/63 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäsin kuunnella Jenniä radio rockilla, mut siinä oli kaksi muutakin juontajaa silloin.

En tiedä onko jutut sitten muuttuneet, rockilla ainakin hoiti hommansa hyvin. Haastatteli ja tiesi uusimmat musiikkijutut.

Vierailija
32/63 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ilmeisesti faneilleen ja Jussi Heikelälle riittää hieman kevyempi taso.

Vierailija
33/63 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä joillakin naisjuontajilla on sellainen rooli, että ensiksi mies sanoo jonkun puolituhman jutun, jota naisen täytyy moralisoida tai sit vaan kihertää tälle. Mulla vaihtuu aina kanava näiden pitkien kikattelujen aikana.

Vierailija
34/63 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku siihen sen jälkeen kun se puolusteli ja säälitteli Axl Smithia.

Joku kysyi millainen koulutustausta on ihmisillä jotka kuuntelevat suomipopin iltapäivää. Minä kuuntelen työmatkoillani ( joskus kyllä ihmettelen itsekin miksi...!) ja olen asiantuntijatöissä, kaksi korkeakoulututkintoa sekä kasa täydennysopintoja yliopistossa. :D Työmatkani on niin pitkä että siinä kai sitten kelpaa mikä tahansa ohjelma :)

Vierailija
35/63 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei edes ole kummoseen näkönen. Ja sen honottava ääni on rasittava. Jutut myötähäpeää herättäviä.

Mutta ei se kuronenkaa mun suosikki oo.

Vierailija
36/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kaksinen tuossa Hyvät ja Huonot Uutiset - ohjelmassa. Toki muut ovat hyviä niin korostuu.

Vierailija
37/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä Jennin tukkoista ääntä ja typeriä, lapsellisia juttuja, jotka todellakin saavat tuntemaan myötähäpeää. Aivan teinitasoista höpinää. Joskus kuulostaa siltä kuin Samikin jäisi sanattomaksi ällistyksestä, kun Jenni väläyttää jotain oikein "nerokasta".

Sami on minusta ihan jees, ja Susanna Laineen kanssa he olivat oikein toimiva parivaljakko. Heidän juttujaan kuunteli mielellään.

Vierailija
38/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykkää hänen äänestä. Tekisi mieli kehottaa yskäisemään välillä. Tuo "tukkoinen" on hyvä määritelmä.

Vierailija
39/63 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ääni on upea, kuten myös ulkonäkö!

Vierailija
40/63 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tökkii eniten Jennin ääni. Se yhdistettynä Kurosen tunkkaiseen ääneen... Eih. Jutut ovat selvästi tarkoituksella kevyitä, mutta mitään uutta sanottavaa ei kummallakaan ole ollut ikuisuuteen. Ei jaksa kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä