Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 20-vuotias nainen ja jaksan tehdä 200 etunojapunnerrusta kerralla. Onko kysyttävää?

Vierailija
24.04.2017 |

Vastaan järkeviin kysymyksiin ainakin hetken.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse saan hikisesti 5, polvet maassa joku 15

Vierailija
22/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on etunojapunnerrus siten kuin sinä sen ymmärrät?

Varpaat lattiassa ja jalat ja selkä suorana. Punnerran niin alas että rinta hipoo lattiaa ja suoristan kädet. Ei mitään polvet lattiassa-meininkiä.

Minkä kokoiset rinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö... Kukaan ei vedä 200 punnerrusta putkeen. Ei edes eniten etunojapunnerruksia minuutissa tehnyt Ison-Britannian väkivaltaisin vanki Charles Salvador aka Charlie Bronson. Hän sentään jaksaa tehdä punnerruksia niin, että kaksi aikuista miestä seisoo hänen selkänsä päällä. 

200 punnerrusta putkeen kuulostaa kyllä aika vähältä, koska itse jaksan tehdä reilu 60, enkä todellakaan ole treenannut punnerusten tekemistä erityisemmin. Uskoisin pääseväni aika helposti lähelle sataa. 

Uskoisit?,no mikset kokeile?

No en minä sitä tässä hetkessä voi kokeilla. 

Vierailija
24/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö... Kukaan ei vedä 200 punnerrusta putkeen. Ei edes eniten etunojapunnerruksia minuutissa tehnyt Ison-Britannian väkivaltaisin vanki Charles Salvador aka Charlie Bronson. Hän sentään jaksaa tehdä punnerruksia niin, että kaksi aikuista miestä seisoo hänen selkänsä päällä. 

200 punnerrusta putkeen kuulostaa kyllä aika vähältä, koska itse jaksan tehdä reilu 60, enkä todellakaan ole treenannut punnerusten tekemistä erityisemmin. Uskoisin pääseväni aika helposti lähelle sataa. 

200 punnerrusta on kuule ihan täysin eri asia kuin 100 saati 60. 

Ei siinä määrin eri asia, että uskoisin tuon olevan maailmanennätys. Kyllä maailman parhaat hakkaavat minut tavallisesti paljon kovemmilla luvuilla kuin tuplasti paremmalla suorituksella. 

Vierailija
25/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yksitoikkoinen kestävyyslaji. Mene mieluummin vaikka metsään lenkille. Punnerruksiin kannattaa lisätä vastusta viimestään siinä vaiheessa, kun saa 30.

Vierailija
26/26 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on etunojapunnerrus siten kuin sinä sen ymmärrät?

Varpaat lattiassa ja jalat ja selkä suorana. Punnerran niin alas että rinta hipoo lattiaa ja suoristan kädet. Ei mitään polvet lattiassa-meininkiä.

Minkä kokoiset rinnat?

Mulla on iso D kupin rinnat. Ei tartte punnertaa ollenkaan, voi olla vaan kontallaan lattialla ja nänninpäät hipsii lattiaa.