Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sitten jos suomalaiset miehet "mököttää" eivätkä tule juttelemaan naisille?

Vierailija
24.04.2017 |

Tuli tuosta suomalaiset miehet vastaan ulkomaiset miehet-keskustelusta. Mies voi olla kavereiden kanssa liikkeellä viettämässä poikien iltaa, ei silloin ole kiinnostusta viihdyttää naisia.

Ja jos jotain naista häiritsee että miehiä on paikanpäällä jotka ei edes vaivaudu juttelemaan niin mikä estää naista menemästä juttelemaan itse ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella nuorella naisella tuntuu olevan jonkinlainen prinsessa-syndrooma, ollaan niin olevinaan ja miehet ovat alempiarvoisia riippumatta siitä lähestyykö mies vai ei.

Vierailija
2/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään.

Yli miljoona sinkkutaloutta on ihan ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella nuorella naisella tuntuu olevan jonkinlainen prinsessa-syndrooma, ollaan niin olevinaan ja miehet ovat alempiarvoisia riippumatta siitä lähestyykö mies vai ei.

Niin ja sitten jos mies ei lähesty niin se on epäsosiaalinen mörökölli. Ei miehet ole naisten viihdyttämistä varten

Vierailija
4/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten jos mies ei lähesty niin se on epäsosiaalinen mörökölli. Ei miehet ole naisten viihdyttämistä varten

Monet miehet viihdyttävät mielellään toisia miehiä ja tilanne on ihan ok. 

Tärkeintä on, että myönnät asian rehdisti. 

Vierailija
5/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten tarvitse viihdyttää. Mutta älkää sitten valittako, että naiset vapaassa maailmassa ottavat ne miehet, jotka osoittavat kiinnostusta. Siihen on naisilla oikeus.

Vierailija
6/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei vaan kehtaa mennä juttelemaan koska ei jaksa kuulla samoja painuvittuun- tyylisiä kehotuksia kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
7/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei vaan kehtaa mennä juttelemaan koska ei jaksa kuulla samoja painuvittuun- tyylisiä kehotuksia kerta toisensa jälkeen.

Nii-in. Eikä ikinä pääse painumaan kuin rahasta. Nyyh.

Vierailija
8/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet mököttää, koska kauniit naiset eivät suostu juttelemaan heille takaisin. Sitten pilkun aikaan laskevat rimaa ja menevät vonkaamaan baarin vähemmän kauniita naisia. Mutta nämä vähemmän kauniit naiset näkivät, että suomimies lähestyi aiemmin illalla vain kauniita naisia, joten peli on jo pelattu suomimiehen kohdalta. Ja sitten suomimies mököttää taas.

Itse jätän suosiolla nirsot suomimiehet rauhaan. :) Ulkomaalaiset miehet osaa flirttailla, eivätkä myöskään ole niin nirsoja.

Vierailija
9/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mökötä, naisista suurin osa on itse tylsää seuraa ja ei heitä jaksa jos on hauskaa iltaa viettämässä. Lisäksi naisille on kusi noussut niin pahasti päähän, että kuka heitä jaksaa. En vietä aikaani ventovieraiden naisten kanssa, ei kiinnosta heidän seuransa, mököttäkööt yksinään tai naiskavereidensa kanssa. Ehkä jotkut Pellet vielä jaksaa noitakin viihdyttää, mua se ei kiinnosta.

Vierailija
10/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet mököttää, koska kauniit naiset eivät suostu juttelemaan heille takaisin. Sitten pilkun aikaan laskevat rimaa ja menevät vonkaamaan baarin vähemmän kauniita naisia. Mutta nämä vähemmän kauniit naiset näkivät, että suomimies lähestyi aiemmin illalla vain kauniita naisia, joten peli on jo pelattu suomimiehen kohdalta. Ja sitten suomimies mököttää taas.

Itse jätän suosiolla nirsot suomimiehet rauhaan. :) Ulkomaalaiset miehet osaa flirttailla, eivätkä myöskään ole niin nirsoja.

Oletko koskaan miettinyt kuka noissa baareissa enää edes käy, voin kyllä kertoa että aika moni on keksinyt kehittävämpää puuhaa. On se upeaa katseltavaa joka kerta kun Linnanmäen apinataloa muistuttava baari täynnä toinen toistaan upeampaa helmeä miestä ja naista ördäämässä kuin simpanssit soidintansseineen.

Vierailija
11/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellelläni mene juttelemaan naisille, koska usein käy niin, että he käskevät minun tappaa itseni ja painua vittuun.

Vierailija
12/12 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein miehiä tulee juttelemaan meidän luokse kun olen kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Siinä ei tarvitse kuin katse tai pari ja ystävällinen hymy, niin tuolit alkavat kolisemaan ja miesporukka siirtyy meidän luoksemme istumaan. En voi moittia miehiä tästä asiasta ollenkaan! Ehkä kaikilla naisilla se ei mene niin, mutta se ei ole miesten vika, ei heidän tarvitse kaikenlaisiin sutturoihin tyytyä ja olla heistä olevinaan kiinnostunut.

Enää en ole kovin usein liikenteessä, kun mies on jo löytynyt, mutta tämä oli sinkkuaikojen muistelua.