Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paino ahdistaa

Vierailija
24.04.2017 |

Tajuan kyllä että tää ei oo ihan tervettä, mut mä en voi sille mitään. Paino ahdistaa mua ihan mielettömästi siitä huolimatta, että oon parhaimmassa kunnossa missä oon ikinä ollut. Tiedän perjaatteessa että oon ihan hyvässä kunnossa, mutta mitä enemmän treenaan tai näen vaivaa ulkonäköni eteen, sitä enemmän vaadin itseltäni. Ahdistaa ettei mulla näy vatsalihakset ja selailen joka päivä sosiaalisessa mediassa eri fitnesstyttöjen kuvia. Mietin joka päivä painoani, jätän monesti menemättä ulos koska vaan vituttaa ja oon usein miettinyt eroa poikaystävästä koska pelkään etten riitä vaikka tiedän ettei se oo totta. Välillä tekis mieli vaan lukkiutua kotiin ja eristäytyä muusta maailmasta suremaan omia makkaroita. Oon jatkuvasti dietillä ja joskus rajut miinuskalorit saa mut repsahtamaan jollon ahdistus on kasvanut niin suureks että oon yrittänyt oksentaa mutta tuloksetta. Mä tiiän että tää on ihan naurettavaa ja pinnallista mutta en voi mun ahdistukselle mitään. Tuntuu että ulkonäöstä ja rasvaprosentista on tullut koko maailma, enkä jaksa tätä enää, mutten osaa vaan lopettaa. Haluisin elää normaalia elämää ja nayttia ystävien seurasta ilman että pitää miettiä et emmä viitsi lähteä kun sielä on ruokaa ja pelkään etten hillitse itteeni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä