Paljonko saatte veronpalautuksia tänä vuonna?
Kommentit (31)
Miksi tänä vuonna kaikki vaikuttavat saavan isommat palautukset kuin ennen?
Reilu parisataa. On tosiaan enemmän kuin viime vuosina. En vaan tiedä miten se vaikuttaa toimeentulotukeen, varmaan vähennetään ainakin osittain joten ei siinä sitten juuri plussalle pääse...
Ei oo tullut ehdotusta vielä. Miehelle tuli jo viikko sitten, mätkyjä tulee mutta onneksi vain joku 60 euroa. Mulle tullut yleensä palautuksia joku tonni. Oon huono säästämään muuten ja lomalle tekee aina mieli talvella niin menee reissaamiseen, kyllä sillä jo ainakin lennot jonnekin kaukomaille maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät saa palautus ja antaa ilmaista lainaa valtiolle. Viisaat maksaa mätkyjä. Tätä suomalaisten logiikkaa en oikein ymmärrä että on hienoa saada palautusta vaikka rahalla on selvä aika-arvo, ennemmin aina paremmin kuin myöhemmin.
jos olisin palkkatöissä niin mielummin maksaisin mätkyjä, mutta näin about 800e kuussa saavana en halua maksaa mätkyjä, mielummin otan joululahjarahoja sit veronpalautuksesta.
Reilu 800e. Samapa tuo silti mitä tulee vai tuleeko laisinkaan kun ulosotto vie ne joka tapauksessa. Plussaa tietysti siitä, että minä en saanut mätkyjä. Meillä menee loppuvuoden budjetti uusiksi miehen mätkyjen takia.
89e.
Kuten laskinkin. Ei kiinnosta antaa valtiolle yhtään enempää lainaa paskalla korolla.
550€
Ihan mukava summa työttömälle