Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan odotan ennen viestin laittamista (deittien jälkeen)?

Vierailija
24.04.2017 |

Mies sanoi eilisillan ensitreffeillä, että minä voisin laittaa hänelle viestiä seuraaviin treffeihin liittyen. Tavattiin siis deittipalstan kautta.

Noh, mies jo laittoikin illalla viestiä deittipalstan kautta treffien jälkeen - ja tänään aamulla uudelleen. Vastailin kumpaankin viestiin lyhyesti. Kauanko annan miehen odottaa ehdotustani uusista treffeistä? Minulla on miehen puhelinnumero, ja mies selvästi odottaa kuumeisesti, koska se viesti tulee. :D

En todellakaan halua olla liian helppo/innokas tai vaikuttaa siltä, että sinkkuna ei olisi muuta elämää. ;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta,ehkä liiankin innokas jos laittanut jo kaksi viestiä ;)

Sinuna jatkaisin yhteydenpitoa miehen kanssa mutta vastaisin pienellä viiveellä.

Vierailija
2/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta,ehkä liiankin innokas jos laittanut jo kaksi viestiä ;)

Sinuna jatkaisin yhteydenpitoa miehen kanssa mutta vastaisin pienellä viiveellä.

Olen ollut puhelimen äärellä kummankin viestin tullessa. Ja vastannut miehelle parin-muutaman tunnin viiveellä. ;)

Mies on vastannut hänelle laittamiini lyhyisiin vastauksiin, joihin en odottanut häneltä enää vastausta (kirjoittaen vieläpä useiden rivien mittaisia viestejä): selvästi halunnut tehdä tikusta asiaa. Itse olen pitänyt vastaukseni ytimekkäinä, juuri ja juuri parin rivin mittaisina. :D

Annan hänen vielä vähän odottaa. Ehkä sitten illalla laitan viestiä niistä uusista treffeistä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelaaja. Itse en viitsisi tuollaista.

Vierailija
4/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kikkailua! Oletko itse yhtään kiinnostunut tästä miehestä? Minusta tuollaiset aikasäännöt ovat typeriä ja täysin turhia. Itse olen kokenut nettideittailija, historiassani onnoin 150 eri tyypin kanssa treffit, enkä ole ikinä noudattanut tuollaisia sääntöjä. Seukannut olen muutaman kanssa pidempään ja yhteyttä on otettu puolin ja toisin vaikka heti, jos siltä on tuntunut. Yhdet ekatreffit kesti kolme päivää ja johtivat avoliittoon. Toinen tapaus neljän vuoden seurusteluun. Häneen otin yhteyttä heti samana päivänä ensitreffien jälkeen. Tämä nykyinen (3,5 vuotta) toivottavasti kestää koko loppuelämän. Hän soitti minulle seuraavana iltana ja sovittiin heti uudet treffit.

Vierailija
5/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni kovin suurta pelaamista, jos nainen laittaa tekstarin maanantai-iltana, kun sunnuntai-iltana on ollut ensitreffit. :D Ja mies jo ehtinyt tuon vuorokauden aikana viestitellä, nainen on sitäpaitsi vastannut jo hänelle... ilmeisesti kahdesti vastannut treffien jälkeen. Ei nyt sentään liian helppo kannata olla, vaikkei pelaisikaan. Kyllä se on miehelle kivempaa, jos saa edes vähän sitä "saalistuksen" makua ;)

Vierailija
6/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni kovin suurta pelaamista, jos nainen laittaa tekstarin maanantai-iltana, kun sunnuntai-iltana on ollut ensitreffit. :D Ja mies jo ehtinyt tuon vuorokauden aikana viestitellä, nainen on sitäpaitsi vastannut jo hänelle... ilmeisesti kahdesti vastannut treffien jälkeen. Ei nyt sentään liian helppo kannata olla, vaikkei pelaisikaan. Kyllä se on miehelle kivempaa, jos saa edes vähän sitä "saalistuksen" makua ;)

Miksi pitää pelata ollenkaan, vaikka ei sitten olisikaan kovin suurta pelaamista? Onhan se ihan selvä, että ap. kikkailee ihan turhia.

Vierailija
7/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää pelata ollenkaan, vaikka ei sitten olisikaan kovin suurta pelaamista? Onhan se ihan selvä, että ap. kikkailee ihan turhia.

Vierailija
8/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
9/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa viesti moneen kertaan, kun foorumi herjasi virheviesteillä. Näemmä menivät läpi siitä huolimattakin.

Vierailija
10/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 pankkipäivää

Vierailija
11/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-3 pankkipäivää

Tämä!

Vierailija
12/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet kiinnostunut, en ymmärrä miksi et vastaa heti ja laita treffikutsua. Mies on selvästi kiinnostunut ja vielä pilaat tuon homman esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa, jos mies tulkitseekin sen niin ettet ole kiinnostunut. Mielestäni on eri asia, jos pelkää toisen säikähtävän liiallista innokuutta niin silloin olla hillitympi, mutta jos toinenkin rohkeasti laittaa viestiä ja yrittää saada keskustelua aikaan niin mitä järkeä himmailla...

Vierailija
13/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ymmärrä näitä pelaamisia koska jos "esittää" vaikeasti tavoiteltavaa mies saattaa luulla että vastaan viesteihin vain hyvien tapojen vuoksi ja loppujen lopuksi miehen kiinnostus lopahtaa.Ehkä pelaamisesta saa kicksit jos nauttii toisen kiusaamisesta ja haluaa olla saalistuksen kohteena.

Vierailija
14/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet kiinnostunut, en ymmärrä miksi et vastaa heti ja laita treffikutsua. Mies on selvästi kiinnostunut ja vielä pilaat tuon homman esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa, jos mies tulkitseekin sen niin ettet ole kiinnostunut. Mielestäni on eri asia, jos pelkää toisen säikähtävän liiallista innokuutta niin silloin olla hillitympi, mutta jos toinenkin rohkeasti laittaa viestiä ja yrittää saada keskustelua aikaan niin mitä järkeä himmailla...

Apua, en halua tappaa hänen kiinnostustaan! Eli laitanko sittenkin viestin jo heti??? :) Minun logiikkani mukaan miehen kiinnostus sammuu, jos nainen on heti täysillä mukana ja vaikuttaa "varmalta".

Vierailija
15/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kuinka nopeasti haluat nähdä hänet uudestaan?Turha pelailla näiden aikajuttujen kanssa.Annathan sinä viesteilläsikin kuvan kiinnostuksestasi.

Vierailija
16/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä olet kiinnostunut miehestä? Ja hän sinusta ilmeisesti myös. Miksi kikkailla, ihan typerää.

Vierailija
17/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelleilyä. Millaista suhdetta edes odotat tuollaisesta pelistä?

Vierailija
18/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä olet kiinnostunut miehestä? Ja hän sinusta ilmeisesti myös. Miksi kikkailla, ihan typerää.

Ei halua mitään suhdetta vaan kokea olevansa kiinnostava jonkun mielestä. Jatkaa samaa todnäk. kaikkien kanssa.

Vierailija
19/19 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme pelleilyä. Millaista suhdetta edes odotat tuollaisesta pelistä?

Laitoin jo sen viestin. Ja seuraavat treffit on sovittu. :D

Olen ihastunut, mutta olen elänyt siinä luulossa, että ei kannata kaikkea innostusta näyttää heti alussa. Siksi halusin odotuttaa miestä. Ja olen ihan tositarkoituksella liikenteessä, kuten mieskin... siksi teidän vinkeistänne otin vaarin ja laitoin miehelle jo pari tuntia sitten sen tekstarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan