Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä, kiltti tyttö ehdotin eilen baarissa tapaamista yhdelle miehelle

Vierailija
23.04.2017 |

Nyt vähän nolostuttaa, toivottavasti se ei soita. Miksi kekkulissa on jelppo jutella mutta selvinpäin ei. Äh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti soita! Hän tuskin muistaa jotain viatonta tyttöstö koko reissultaan. Voit huokaista helpotuksesta

Vierailija
2/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään soita koska naiset eivät saa tehdä aloitteita. Kaksoisstandardi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mies ilahtuu, mistä luulet, että sinä olit siinä tärkeä, nussii pari kertaa ja sen jälkeen katoaa. Joo, ei kiitos :)

t.toinen kiltti

Vierailija
4/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50set ei ole enää tyttöjä.

Sitä nuoremmat ei käytä sanaa kekkuli.

Vierailija
5/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä :) Voin siis huokaista helpotuksesta.

Vierailija
6/6 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kilttinä naisena ehdotin miehelle tapaamista ja seksiä ravintolassa kännissä. Hän soitti ja pyysi treffeille seuraavana päivänä. Selvinpäin olen todella ujo, mutta menin. Olin ihan kipsissä ja ihmettelen, että treffit menivät hänen mielestään hyvin. Itsecen uskaltanut melkein kädestä pitää kiinni. Mies soitti ja pyysi uusille treffeille uudestaan ja uudestaan. Olin tosi ujona koko ajan, mutta ei haitannut ihme kyllä. Tapailtiin pari kk ennen kuin oli seksiä. Lisää seurustelua ja sitten avoliitto, kihloihin ja naimisissa nyt. Ihan käsittämätön tapahtumien kulku... kannattaa tehdä aloite naisena siis ja ei haittaa, vaikka se oma luonne olisikin hiljainen hissukka oikeasti, tasapainottaa sitä rohkean seksikästä alkuvaikutelmaa ehkä parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi