Olen 15-vuotias, ja rakastan erityisesti 70-80-luvun musiikkia
Kommentit (16)
Oon 99-vuotias ja rakastan Justin Bieberiä, Robinia, Rihannaa ja Cheekkiä. Tiedän olevani outo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Se kasvattaa tissejä.
Ei ole sitten ihmekkään kun tissini ovat kummasti suurentuneet viime aikoina.
Jukka Raitanen ja Horto Kaalo on mun suosikkeja.
Eikai sillä iällä mitään merkitystä ole musiikkimaun kanssa. Ite oon 14 ja omistan saman musiikkimaun. *High five*
No ketä kiinnostaa haluatko jonkun mitalin vai?
Minä taas olen jo vanhempi ja pidän enemmän nykypäivän musiikista.
Ei ole outoa. Siihen aikaan tehtiin hyvää musiikkia. 1990-luku oli sitten populaarimusiikin historian surkein vuosikymmen. 2000 alkaen lähdettiin taas hiukan nousuun, mutta eihän tuota 70-80-luvun tasoa olla ainakaan vielä saavutettu.
Taas yksi näitä jotka kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä mene hakemaam sitä huomiota vaikka vanhemmiltasi😒
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mä kuuntelin 15-vuotiaana (90-luvulla) 60-luvun musiikkia 90-luvun musiikin lisäksi. Kuuntele sitä, mistä pidät.
Totta, mutten silti kehtaa kertoa tästä kellekkään, ellei joku sitten erikseen kysy. :D
Ei se mitään. Nykykuulija voi kuunnella vaikka renessanssiajan luuttumusiikkia,maailmanmusiikin helmiä tai vaikka 1890-luvun tai 1930-luvun musiikkia, whatever...
Ei ole yhtään epätavallista, että teini luulee olevansa uniikki ja ainutlaatuinen milloin mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi näitä jotka kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä mene hakemaam sitä huomiota vaikka vanhemmiltasi😒
Missä vaiheessa kukaan on sanonut olevansa uniikki?
Se on vain hyvä että seuraa sydäntään eikä ole niin kuin muut odottavat.
Et ole ainut, jotkut hurjat nuoret kuuntelevat myös 50 ja 60-luvun musiikkia. ;D
Ei.
Mä kuuntelin 15-vuotiaana (90-luvulla) 60-luvun musiikkia 90-luvun musiikin lisäksi. Kuuntele sitä, mistä pidät.