Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä, milloin ja minkä ikäisenä sekä kenen kanssa kävit IHAN EKAN KERRAN tanssilavalla tai ravintolatansseissa?

Vierailija
22.04.2017 |

Niin;kerroppas kokemuksesi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno ja vaimonsa olivat innokkaita tansseisssa käyjiä, kerran pääsimme lapsetkin, nämä serkuni ynnä minä ja  sisarukseni mukaan. Olin silloin 12-vuotias tyttö ja tanssin valssin enoni vaimon kanssa Kaustisen festivaaleilla. Kello oli itse asiassa jo yli puolenyön (ikinä ennen en ollut valvonut niin myöhään) ja vuosi oli 1976. En ole sen jälkeen julkisesti tanssinut, kotona yksin kyllä. Valssi oli opeteltu koulussa liikuntatunnilla ja koska oli kyseessä tyttöjen liikuntatunnit, minulle, kuten puolelle ryhmää muutenkin, jäi miehen eli viejän osa.

Vierailija
2/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen on vielä kokematta.

m45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähän ikään (47) mennessä käynyt ja tuskin käynkään. Ei kiinnosta humppatanssit eikä iskelmämusiikki pätkääkään.

Vierailija
4/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaan kylän ainoa "tanssiravintola", vuosi 2001, olin 14v. Kävin hakemassa kännisen isäni kotiin, veljen 18-vuotias kaveri ajoi. Huraa.

Vierailija
5/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana kävin siskoni kanssa naapuripaikkakunnan tanssilavalla.

Miksi kiinnostaa – etenkin noin tarkkaan?

Vierailija
6/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tähän ikään (47) mennessä käynyt ja tuskin käynkään. Ei kiinnosta humppatanssit eikä iskelmämusiikki pätkääkään.

Sama tilanne, paitsi että täytän kohta 49.

Vierailija
7/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä aiokaan. N44

Vierailija
8/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana useaankin otteeseen. Olin isälläni usein kuskina niin lavatansseissa kuin tanssiravintolassakin. Tanssin siellä sitten aikani kuluksi ja isä oli hyvä tanssija ja tanssinoopettaja, jos ei naisia ollut tarpeeksi paikalla.

Vierailija
9/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko suostui ottamaan mukaan lavalle, ja vanhemmat päästi, kun olin 15-vuotas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän