Vaimon joka viikonloppuinen bilettäminen
Oonko vain tiukkis kun en sulata vaimoni joka viikonloppuista bilettämistä? Asiaan kuuluu siis varsin kovat humalat joka viikonloppu baarissa.. Selvää viikonloppua saa hakea varmaan viime syksyltä.?!? Selviä viikonloppuja kertyy vuodessa 4-6..
Juominen on hänellä siis ns bilejuomista, eli joka viikonloppu yökerho kutsuu. Arki hoituu ilman alkoholia, joten ei tätä voi alkoholiriippuvuudeksikaan kutsua..?Uskottomuutta ei ole kuitenkaan ollut.
Itse käyn ulkona alle kerran kuussa keskiarvolla, joten hyväksyisin siis täysin hänen kavereidensa kanssa bilettämisen jos se tapahtuisi kohtuuden ja järkevyyden rajoissa, esim 2krt/kk. En siis halua rajoittaa hänen elämäänsä..
Meillä on kaksi lasta joiden takia olen tätä jaksanut katsoa vierestä jo yli 5 vuotta, mutta nyt alkaa usko käydä loppumaan että tämä homma järkevöityisi joskus..
Riitojahan tämä jonkun verran arjessa aiheuttaa, kun aiheesta valitan.
Rahaakin palaa ihan kiitettävästi. Laskin kerran että yhdessä kuussa hänen Alkon, Taksin,yökerhojen ja yökepabbien maksamisten jälkeen rahaa oli palanut melkein 450€ (meillä on siis yhteinen tili). Ja tämä touhu on siis jatkuvaa.. Rahan tuhlaus ei minua niinkään haittaa, mutta kyllähän ne voisi johonkin järkevämpäänkin käyttää???
Kommentit (269)
Miksi ihmiset käyvät baareissa?
Hakemassa seuraa. Eli mitä vaimosi ei saa kotoa haetaan sieltä. Ratkaisu on joko hyväksyt tilanteen tai eri teille. Lapset kärsii molemmissa tilanteissa, mutta kummassa vähemmän? Valitse se, hyväksy ja keskity omaan elämään.
En ole Ap, mutta kuin omasta elämästä. Minä vain se vaimo ja mies menee tolla tavalla. On hyvä isänä, mutta veri vetää vaan vielä pubeihin. En tiedä jaksanko kauaa katella, kun ei itsellä puolestani ole mielenkiintoa pubiruusujen puutarhaan. Hyvä tää korona-aika kun baarit kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Hakemassa seuraa. Eli mitä vaimosi ei saa kotoa haetaan sieltä. Ratkaisu on joko hyväksyt tilanteen tai eri teille. Lapset kärsii molemmissa tilanteissa, mutta kummassa vähemmän? Valitse se, hyväksy ja keskity omaan elämään.
Jos olen baariin mennyt muutaman kerran vuodessa mieheni tai ystävieni kanssa, niin en ole mitään seuraa hakenut :D kyllä sinne on menty juomaan ylihintaista viinaa, tanssimaan ja pitämään hauskaa, mutta olen kyllä osaltani tehnyt kaikille yrittäjille selväksi, että olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemassa seuraa. Eli mitä vaimosi ei saa kotoa haetaan sieltä. Ratkaisu on joko hyväksyt tilanteen tai eri teille. Lapset kärsii molemmissa tilanteissa, mutta kummassa vähemmän? Valitse se, hyväksy ja keskity omaan elämään.Jos olen baariin mennyt muutaman kerran vuodessa mieheni tai ystävieni kanssa, niin en ole mitään seuraa hakenut :D kyllä sinne on menty juomaan ylihintaista viinaa, tanssimaan ja pitämään hauskaa, mutta olen kyllä osaltani tehnyt kaikille yrittäjille selväksi, että olen naimisissa.
Niinpä. Kavereiden seurassa, iso ero siihen, että nainen/mieskö yksin ja n. 48krt vuodessa. Itse en ainakaan tiedä tapausta, etteikö ennemmin tai myöhemmin olisi oltu kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen, varsinkin kun ollaan YKSIN baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemassa seuraa. Eli mitä vaimosi ei saa kotoa haetaan sieltä. Ratkaisu on joko hyväksyt tilanteen tai eri teille. Lapset kärsii molemmissa tilanteissa, mutta kummassa vähemmän? Valitse se, hyväksy ja keskity omaan elämään.Jos olen baariin mennyt muutaman kerran vuodessa mieheni tai ystävieni kanssa, niin en ole mitään seuraa hakenut :D kyllä sinne on menty juomaan ylihintaista viinaa, tanssimaan ja pitämään hauskaa, mutta olen kyllä osaltani tehnyt kaikille yrittäjille selväksi, että olen naimisissa.
Niinpä. Kavereiden seurassa, iso ero siihen, että nainen/mieskö yksin ja n. 48krt vuodessa. Itse en ainakaan tiedä tapausta, etteikö ennemmin tai myöhemmin olisi oltu kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen, varsinkin kun ollaan YKSIN baarissa.
Aivan. Sivusta seuranneena kaverini kännisekoiluja. Kova käymään baareissa "kavereiden kanssa".Kolme vuotta naimisissa, niin jopa nyt maistuu jo vieras ja toinenkin.
Bilettää itsensä ulos liitosta.
Sanna kun sai vuosi sitten bilettämisen johdosta kunniatohtorin arvon. Osaako hän mimmi edes lukea tai saatikka kirjoittaa..
Vaimosi vaikuttaa olevan aika huomionhakuinen ja ehkä perhe-elämä ei ollutkaan hänelle se juttu.Tuo ei tee hyvää lapsillekaan kun näkevät äidin makaavan kokopäivän krapulassa, pahempi olisi tietysti jos vielä jatkaisi ryyppäämästä kokopäivän.Meillä käydään max 2 krt/vuodessa baarissa,lähinnä kesällä terassilla, tuholainen jatkuva juhliminen ja juominen ei vaan sovi sitten kun ollaan perheellisiä.
UP