Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä asioista tunnet syyllisyyttä
22.04.2017 |
jos huudan lapsille
kun syön jotain
jos lähden töistä ja jätän toiset pulaan kiireen hetkellä
Kommentit (3)
Alapeukutin ykkösen vastausta, mutta tunnen itsekin syyllisyyttä siitä että olen flunssassa enkä töissä. Helvetti tätä luterilaista aivopesua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnen syyllisyyttä, jos heitiän purkan tien pientareelle, enkä roskikseen.
Alue: Aihe vapaa
Tunnen syyllisyyttä ihan kaikesta. Tänään podin syyllisyyttä koko päivän siitä, että pyysin miestäni kertomaan vanhemmilleen, että tänään ei voi tulla meille kylään, koska olen kipeänä. Ja ihan oikeasti siis olen flunssassa.