Tietävätkö naiset että jotkut miehet pelkäävät heitä?
Toisen ketjun innoittamana ja olen itse tällainen mies.
Käsittääkseni tällaista ajatusta pidetään yleensä huvittavana.
Kommentit (16)
Siis ketä sinä pelkäät ja miksi, ap?
Mitä pelkäät naisissa?
Pelkäätkö yleisesti vaiko vain parisuhdemielessä?
Minä pelkään joitakin miehiä. ihan yleisiä nämä pelot ovat. ehkä tutustuminen lieventää pelkoja, on ainakin mitä jutella: pelot!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät naisissa?
Pelkäätkö yleisesti vaiko vain parisuhdemielessä?
Ihan yleisesti. En tietenkään läheisiä naisia pelkää, esim. sukulaisia.
AP
no huh huh
Voi pientä kun on niin vatun traumatisoitunut
jos kasvaisit aikuiseksi ja lopettaisit uhriutumisen
Monet naisetkin kohtaavat elämänsä aikana todella väkivaltaisia tai jollain muulla tavalla sairaita miehiä, mutta harvoin mesoavat netissä vihaavansa koko miessukupuolta
Voi kuule, tiesin. Olen aiheuttanut pelon väristyksiä miehissä nuoresta pitäen, tahattomasti, olemalla vain minä.
Oikeastaan väitän, että harvempi suomalaismies ei pelkää naisia. Eikö tämä ole aika selvää kaikille. Eikä siinä mitään huvittavaa ole, miksi olisi.
Joo, huomasin sen jo lapsena. Jotkut pojat pelkäsi ja nykyään jotkut miehet pelkää.
Tai emmä tiiä onko se varsinaisesti pelkoa, mutta jotain otsa hiessä panikointia kyllä.
Kannattaa työstää pelkoa terapiassa. Herkästi tulee itseään toteuttava ennustus ja huono kierre.
No rehellisesti sanoen, ei kiinnosta jonkun randomi miehen pelko.
Sinun kannattaisi mennä juttelemaan tuosta pelostasi jollekin ammattiauttajalle, AP. Ei ole normaalia pelätä kategorisesti puolta ihmiskuntaa. Voin kuvitella, että elämäsi on tuon absurdin pelon takia aika rajoittunutta ja onnetonta, ja kärsit tilanteesta kaikkein eniten itse.
Tsemppiä, ei ole mitään häpeää hakea apua!
T. mies, joka ei ole koskaan kokenut tavallisissa naisissa mitään pelottavaa
Minkälaisia kokemuksia sinulla on naisista joka on aiheuttanut tämän pelon?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, tiesin. Olen aiheuttanut pelon väristyksiä miehissä nuoresta pitäen, tahattomasti, olemalla vain minä.
Oikeastaan väitän, että harvempi suomalaismies ei pelkää naisia. Eikö tämä ole aika selvää kaikille. Eikä siinä mitään huvittavaa ole, miksi olisi.
Ja tietysti pitää lisätä tähän, että itse olen pelännyt miehiä viime vuosiin saakka vatsa kuralla. Pelko, tuo hallitseva suomalaistunne.
Tiedostan että jotkut miehet ovat varautuneita seurassani. En sanoisi peloksi, mutta koska en edusta mitään naisellista naista ja olen aika ronski eleissä, puheessa ja olemuksessani, niin se voi tiedostamatta hämmentää miehiä.
Toisiin tutustuu ajan myötä puolin ja toisin, jotkut eivät halua olla kontaktissa ollenkaan tai ei ainakaan kovin mielellään. Miehellä muutama tämmöinen kaveri. Ei he mitään sano, mutta kyllä sen aistii käytöksestä. Ei haittaa minua, en minäkään pidä kaikista tapaamistani ihmisistä automaattisesti.
Se on kyllä niin, että sekä miehissä että naisissa on todella inhottavia tyyppejä.
Mutta, että kaikkia.
Oikeastiko?