Voiko nainen olla alasti miehensä nähden?
Kommentit (15)
En olekaan alasti, minulla nilkkasukat jalassa.
Kyllä naiseni on istunut saunan lauteilla useammankin kerran kanssani alasti. Emme ole kumpikaan pitäneet tilannetta mitenkään erityisen ällöttävänä.
Minä tykkään pitää villasukat jalassa, sillä mikään ei ole ikävämpää kuin kylmät jalat.
Itse en kehtaa ikinä näyttäytyä alasti panokumppanieni kanssa koska häpeän tissittömyyttäni. Pidän aina rintsikat päällä kun panen. N28
Minä oon kotona lähes aina alasti. Eipä oo mies valittanut.
No ei gelvetissä!
Valot pois äkkiä!
Heh. Onneksi et ole mieheni. Tykkään olla alasti välillä ihan muuten vaan.
Seurusteluaikoina olin useimkin alasti nykyisen mieheni nähden, mutta en enää häiden jälkeen.
Meillä on oksennussankoja kriittisten sijaintien läheisyydessä (makkari, sauna, wc), joten mies voi puklata niihin jos sattuu sattumalta näkemään liikaa paljasta pintaa.
Onko aloitus tosissaan tehty? Eikö alastomuus nyt kuulu parien elämään ihan normaalina asiana.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteluaikoina olin useimkin alasti nykyisen mieheni nähden, mutta en enää häiden jälkeen.
Oliko tuo jotain provoilua vai totta? Ei enää pysy perässä. Jos oli totta, miksi ihmeessä?
Olen kyllä kuullut, että Ranskassa vaimot jotenkin panttaavat sitä alastomuuden näyttämistä miehilleen. Tyyliin vain sängyssä. Mutta Suomi ja saunamaa, en usko.
Mä pyörin heti aamusuihkun jälkeen alasti kotona. Mies on lähinnä yllättynyt, jos olen kerennyt pukea jotain päälle, ennen kun hän nousee sängystä :D
Sängyssä voisin kitse pitää kyllä joskus sukkia, jos on kylmä.
Meilläkin pannaan lakanaan tehdyn reiän kautta ettei alasti tarvitse näyttäytyä.