Uskaltaako Turkkiin lähteä lomalle?
Kommentit (19)
No hinnan takia! Etkö ymmärrä lukemaasi? Turkkiin pääsis kesällä puolet halvemmalla kuin esim kreikkaan tai espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaa tai ei, niin miksi ihmeessä menisit lomalle muslimivaltioon?
Miksi ei kannattaisi mennä muslimivaltioon lomalle?
Itse en menisi. Valitse joku normaali, länsimainen vaihtoehto. Euro-alueella on vaikka kuinka paljon valinnanvaraa.
Uskaltaisin kyllä mutta ei kiinnosta pätkän vertaa Turkki.
Kroatia, Bulgaria edullisempia vaihtoehtoja. Turkkiin en perhettä veisi.
Jos sua sen lajin miehet ja kulttuuri kiinnostaa niin tervemenoa.
Mä en uskaltaisi. Halvat hinnat kyllä houkuttaisi, mut en kyllä uskalla.
No, jos sä haluat mennä rahoittamaan jotain islamistivaltiota, niin siitä vaan.
Turkki on mun käsitys maanpäällisestä helvetistä.
Olen käynyt 4 kertaa 2000-luvun alussa. Enää en menisi koska maan suunta ei minusta ole oikea.
En usko että siellä mitään tapahtuisi, vaikka varmasti mielenosoituksia on. Pysyisin poissa niistä paikoista. Harmi, Istanbul oli ihana paikka, hyvää ruokaa, ystävällisiä ihmisiä ja ihan yhtä länsimaalainen kuin meidän kaupungit.
Voisin mennäkin mutta ärsyttää se diktatuurinen sekopää huijari, joten ..Ei tee mieli tukea .Harmi niiden "kunnon" ihmisten kannalta (joita varmasti enemmistö on!)
Uskaltaa, mutta haluaako tukea islamismia?
No minä en menisi. Kahdesta syystä: ensinnäkään en halua tukea Erdoganin yksinvaltaista hallintoa. Toiseksi siksi, että terrori-iskuja tehdään, ja myös alueilla, joilla liikkuu turisteja. Vaikka itse uskaltaisinkin siellä olla - todenmäköisyys joutua uhriksi on todella pieni - niin lapsia en saata vaaraan pelkän säästämisen takia.
Mieti mieluummin vaikkapa Itä-Eurooppaa. Puolaan Gdanskiin pääsee Turusta Wizzairilla muutamalla kympillä halvimmillaan, ja siellä kulut ovat pienet. Alta tonnilla lomailee koko perhe siellä vaikkapa viisi päivää hyvin. Gdanskissa riittää katseltavaa, ja likellä on upeat hiekkarannat (Sopotiin pääsee paikallisjunalla 1,50 eurolla, matkalla on myös erinomainen ja iso ostoskeskus).
Ja onhan noita kohteita.
Mitään rasistista islamfobiaa minulla ei ole, olen matkustellut islamilaisissa maissa kyllä. Mutta Turkin hallitus on haastanut riitaa sekaantumalla Syyrian sotaan ja tappamalla kurdeja, joten potentiaalisia terroriryhmiä riittää, ja iskuja on myös tehty lukuisia.
AP on niitä jotka valitsee prostituutioiduistakin ne ihmiskaupan uhrit. Ei kiinnosta ihmisoikeudet kunhan halpaa on!
Tässä on kahdeksan terrori-iskua viime vuodelta:
https://www.nytimes.com/interactive/2016/12/31/world/europe/turkey-rece…
16
Ja täällä niitä on 23.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:Terrorist_incidents_in_Turkey_…
Need I say more...?
16
Uskaltaa tai ei, niin miksi ihmeessä menisit lomalle muslimivaltioon?