Kerrostalo, joku asukkaista vetänyt tampooneja pöntöstä, kuinka saamme selvillä kuka on kyseessä?
On aiheuttanut ison remontin taloyhtiölle ja isot vahingot. Mitenhän tätä lähtisi selvittämään, kuka taliaivo tätä on harrastanut?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vedän aina tamponit pöntöstä. Onko tämä paha?
Niin varmaan. Ei kai nykyään kukaan voi olla näin tyhmä?
Tamponipakkauksissa ohjeistetaan heittämään pönttöön. Siteet roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän nyt pitäisi olla itsestäänselvää, mutta pönttöön saa heittää vaan vessapaperia ja sitä itseään. Ei ruokaa, talouspaperia, kosteuspyyhkeitä, menkkarättejä tai tamponeja, kondomeja tai huonekaluja ym.
Ups, oon aina heittänyt pönttöön vanhat sohvat, sängyt yms.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön päätöksellä kaikille määräys käyttää kuukautiskuppia.
Kyllä. Ehdottomasti kaikille. Siinä on miehillä opettelemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on sanottu että tamponit voi huuhdella wc:stä alas mutta siteet roskiin. Jo alakoulussa opetettiin.
Höpö höpö. Minäkin tiedän että tamponeja ei seaa vetää vessatsa ja olen sentään mies.
Kyllä minäkin olen tässä luulossa ollut. Ilmeisesti siis väärässä, mutta et sinä voi väittää höpöhöpöksi sitä jos joku sanoo että hänelle on näin väitetty. Hän on silloin saanut väärää tietoa.
Jännämies heittänyt kumppaninsa tamponit pönttöön halutessaan veren liukastamaa kuukautisseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen tamponipakkauksen ohjeita lukenut joskus 90-luvun alussa ja niissä tosiaan oli, että tamponit voi huuhdella alas vessasta. Aina olen myös näin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän nyt pitäisi olla itsestäänselvää, mutta pönttöön saa heittää vaan vessapaperia ja sitä itseään. Ei ruokaa, talouspaperia, kosteuspyyhkeitä, menkkarättejä tai tamponeja, kondomeja tai huonekaluja ym.
Ups, oon aina heittänyt pönttöön vanhat sohvat, sängyt yms.
Minä heitin meidän vanhan kesämökin, mutta se nyt ei olekaan huonekalu.
Ensinnäkin: oletko varma, että tukos on tamppooneista! Saa olla aikamoinen yhtäkkinen rykelmö, että vetää koko putkiston tukkoon. Kyse voi olla monesta muustakin samanaikaisesta isosta roskasta, ihmisen tyhmyys on rajaton. Itse heitän käytetym tamponin aina vessanpönttöön eikä koskaa ole yksikään putkisto sen takia mennyt tukkoon. Aion niin tehdä vastakin.
Ainakin Tampaxien paketissa luki, että voi vetää vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: oletko varma, että tukos on tamppooneista! Saa olla aikamoinen yhtäkkinen rykelmö, että vetää koko putkiston tukkoon. Kyse voi olla monesta muustakin samanaikaisesta isosta roskasta, ihmisen tyhmyys on rajaton. Itse heitän käytetym tamponin aina vessanpönttöön eikä koskaa ole yksikään putkisto sen takia mennyt tukkoon. Aion niin tehdä vastakin.
Minäkin heitän kaiken sopimattoman kaikkialle minne ei saisi, koskaan ei ole tullut mitään ongelmia minulle joten heitän vastakin, koska en välitä muiden ongelmista. Se on jämpti näin.
Vierailija kirjoitti:
Korsossa?
Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tampaxien paketissa luki, että voi vetää vessasta.
Niin,sen paketin voi vetää vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos oksennan sitä lihakeittoa pönttöön? Meneekö putket silloinkin tukkoon?
Oksennatko säännöllisesti sulamatonta ruokaa?
En säännöllisesti, vaan oksennustaudissa. Tuli vaan aivopieruna mieleen, että jos kattilasta keiton jämien kaataminen pönttöön on ehdottomasti kaikissa olosuhteissa kielletty edes kerran vuodessa, niin eikös sen oksentamisenkin pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskot? Kyllähän kehoituksia ja kaikkea muuta paskaa mainontaa riittää, esimerkkinä kehoitetaan nauttimaan erästä suosittua virvoitusjuomaa mutta kaikkihan tietää, että se ei ole terveydelle mitenkään hyväksi.
Niitä omia aivoja saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin itseään?
Paskaa ja kusta.
Jeps, 90-luvulla Tampaxin paketissa neuvotiin käytetty tamponi ja asetinkin vetämään pöntöstä. Se asetin piti vain nakata kunnolla veteen tai hylsyn pahvipalat eivät vettyneet ja erottuneet toisistaan. Sitten tuli vessan vetäistessä minitukos, kunnes pahvit pehmeni. Sittemmin tämä ohje on tainnut paketista hävitä. Sitä ennen kyllä luin lehdistä varoitukset, mitä tamponi talon sisällä viemärissä voi tehdä ja siirryin roskiksen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kettua sentään? Oikeastiko? Ja naiset siten uskovat?
Minä olen käyttänyt tamponeja jo 90-luvulla. Ihanko oikeasti sinä tiedät paremmin, miten niitä on kehotettu käyttämään?