Sain huonon työtodistuksen, mitä voin tehdä?
Työtehtävät ja työskentelyaika on laitettu niin pienellä printillä, että en tahdo saada mitään selvää. Onko minulle mahdollista saada uusi todistus? Työnantaja ei suostunut sellaista pyynnöstä huolimatta lähettämään.
Kommentit (6)
Kirjoittaisin itse uuden ja väärentäisin työnantajan nimmarin. Ei aitouksia kukaan tarkista.
Tämä nyt mitä luultavimmin on provoaloitus, mutta jos nyt ei satu olemaan, niin ta on pakko antaa asiallinen työtodistus. Pistät viestiä, että otat liittoon, työvaltuutettuun etc. yhteyttä, jos ei tule kunnollista fontilla12 jne. asiallista työtodistusta. Laki on puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisin itse uuden ja väärentäisin työnantajan nimmarin. Ei aitouksia kukaan tarkista.
Joku aina tarkistaa, eikä niitä tarvita kuin 1.
Otat A3 kopion, josta leikkaat A4 tulosteen, ja tietenkin sitä esittäessä kerrot, että se kopio (harva kysyy alkuperäisiä).
Muutenkin kaikki on sähköistä nykyään, eli voit skannata, leikata (crop) ylimääräiset reunat pois, ja koko on luettavissa.
Liitosta pyytää apua.tai suurentaa todistuksen kirjaston kopiokoneella jos vain kirjasin fontti liian pieni.muistaakseni lain mukaan annettava asiallinen todistus .jos joku pätkätyö lyhyt, ei laita sitä cv hen ni ei tarvi todistusta näytttää.
Otat suurennoksen tekstistä viereen ja laitat viereen huumori lappusen edellisen työnantajasi överistä pihiydestä?