kuinka usein ostat uusia käsi/kasvopyyhkeitä vessaan
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihan vaihtelun halusta ajattelin. Eikö teillä koskaan tee mirli uutta kivaa 😉
Tekee kyllä. Opiskeluaikaiset parin kymmenen vuoden takaa olen kierrättänyt kauan sitten siivousräteiksi. Meidän ensimmäiseen yhteiseen asuntoon ostetut noin 15 vuoden takaa alkaa myös kaikki olla loppuun käytettynä siivousrätteinä tai alakerran kakkosvessassa käytössä, jossa niitä lähinnä katselee mies. ;) Yläkerran vessassa käytän tumman sävyisiä talviaikaan ja kesällä on käytössä vaaleamman ja kirkkaamman väriset pyyhkeet. Vaihtelua tulee siis siitä. Melkein kuin uudet olisi ostanut, kun näin keväällä kaivaa ne vaalean turkoosit ja kevään vihreät esille. :D
Kyllä silmänilokin on tärkeää, nimenomaan keskellä arkea. Minulla on muutama koriste- ja löhöilytyyny, joihin vaihdan keväällä vaaleammat ja värikkäämmät päälliset. Antaa vähän uutta ilmettä pienellä vaivalla. En siis osta uusia, vaan samat ovat olleet käytössä useita vuosia.
Mulla on sellaiset ihan pienet käsipyyhkeet, jotta ne raaskii panna pyykkiin vaikka päivittäin, eli niitä on kertynyt aika paljon, joskus kovettuvat käytössä niin, että heitän pois vanhimpia.